0

Jetlagz „Roppongi Boys” – spektakularny klip 3D w technologii motion picture!

Jetlagz „Roppongi Boys” – spektakularny klip 3D w technologii motion picture!

Takiej video-premiery w polskim rapie jeszcze nie było! Dzięki współpracy duetu Jetlagz (Kosi, Łajzol) z motion designerem Bartkiem Kalinowskim oraz kreatywnym studiem animacji Televisor powstał wyjątkowy klip do ostatniego przedpremierowego singla z płyty „Warsaw SK8 Of Mind”.

Teledysk został stworzony w środowisku 3D bazując na technologii motion capture, która pozwoliła na precyzyjną rejestrację tańca dwójki raperów z Jetlagz. Do zarejestrowanego ruchu artystów Bartek Kalinowski zaprojektował i niejako „uszył” w programie 3D wirtualne stroje z materiałów takich, jak np. naturalny jedwab czy futro. Następnie zasymulował pracę poszczególnych tkanin. „Na co dzień staram się wypełnić każdą wolną chwilę w pracy nad wymyślaniem nowych rozwiązań wizualnych i technologicznych. Efektem tego są szybkie rendery publikowane na Instagramie” – mówi Bartek Kalinowski – „Teledysk dla Jetlagz to rozszerzona wersja jednego z takich testów”.

www.youtube.com/watch?v=vDtWKdzzk2k

„Roppongi Boys” to singiel wyprodukowany przez DJ-a Falcon1 i Bass Jan Other. Przy okazji jego premiery Łajzol i Kosi zaprezentowali też nową finalną okładkę „WSK8OFMND”, zaprojektowaną przez Full Metal Jacket. 

Preorder płyty jest wciąż dostępny na stronie: http://jwpcrew.pl/kategoria-plyty/jetlagz-wsk8ofmnd/. Krążek ukaże się nakładem OF Label/RHW Records dokładnie 1 grudnia. Usłyszymy na nim 15 (wersja standard) lub 17 (wersja preorder) premierowych utworów.

Televisor to kreatywne studio animacji i motion designu działające od 10 lat w Warszawie. Tworzy je grupa utalentowanych ludzi podchodzących do swojej pracy z pasją oraz ciekawością. Wspólnie tworzą atrakcyjne wizualnie i zaawansowane technologicznie projekty reklamowe i artystyczne korzystając z najnowszych rozwiązań.

vimeo.com/televisor

Tworząc grafikę komputerową Bartek Kalinowski  łączy najnowsze zdobycze technologii z nowoczesnym designem. Artysta odkrywa nowe drogi wyrazu poprzez „everydays” - krótkie animacje i szybkie rendery z każdego dnia. Czasem, tak jak w przypadku klipu „Roppongi Boyz”, przeradza się to w coś większego.

www.instagram.com/abloalbo/




Komentarze

comments powered by Disqus

© 2001 - Break.pl - Prawdziwa strona Hip-Hop'u! Zgłoś błąd | Początek strony