BREAKMANIA 2014 - BBOYING

Data: 29.03.14   (To wydarzenie już się odbyło!)
Lokalizacja: Kętrzyn
Miejsce: hala MOSIR, Kazimierza Wielkiego 12
Patronat: TAK (Jak zdobyć i co daje patronat?)
Facebook: Wydarzenie na Facebooku
Opis:

Przed nami już siódma edycja znakomitej tanecznej imprezy na mazurach, jaką jest BREAKMANIA 2014. Turniej organizowany jest przez Kętrzyńskie Centrum Kultury, oraz wspierany przez Stowarzyszenie Hip-Hop Mazury.

W tym roku zmieniamy całkowicie formę eliminacyjną, tak, aby każdy z tancerzy maksymalnie zaprezentował swoje umiejętności, a co za tym idzie – w pełni był zadowolony z siebie! Osoby, które odwiedziły imprezę w poprzednich latach mogą potwierdzić, że atmosfera sprzyja zmaganiom, ponieważ za imprezę odpowiedzialni są tancerze, którzy wiedzą, na co zwrócić największą uwagę. Z roku na rok odwiedza nas coraz więcej osób, liczymy, że również w tym roku dopiszecie swoją obecnością.

Pozdrawiamy ekipa Młode Wilki/Dzika Banda!!!

 

Zasady:

Obecnie największym problemem większych przeglądów tanecznych jest to, że uczestnicy pokonują setki kilometrów, niektórzy nawet całą Polskę, często po to tylko, aby wykonać jedno wyjście. Zazwyczaj jest to poprzedzone kilkugodzinnym wyczekiwaniem na swoją kolej.  MY TO ZMIENIMY – mamy dla was następujące rozwiązanie:

Eliminacje na Breakmani będą odbywały się w trzech kołach równocześnie w formie bitew tanecznych. Każdy z tancerzy będzie miał do zaprezentowania po trzy wyjścia już w pierwszej rundzie eliminacyjnej, w ten sposób sędziowie z pewnością dostrzegą tych najzdolniejszych, natomiast każdy z tancerzy będzie zadowolony z siebie, że w pełni zaprezentował swoje umiejętności.

 

Przykład do zobrazowania: Kids Battle 1vs1/7 to smoke

Zgłosiło się 90 uczestników, których w formie losowania rozdzielamy na trzy równe grupy po 30 osób na koło. Z każdego koła wyłaniamy dwójkę najlepszych tancerzy – otrzymamy w ten sposób sześć osób. Do finałów przechodzi jednak ośmiu tancerzy, zatem musimy dobrać jeszcze dwie osoby, które wyłonimy w następujący sposób: w każdym kole sędziowie oprócz zwycięskiej dwójki, wybierają po jednym tancerzu, który ich zdaniem powinien również wejść do finału. Z wytypowanej dodatkowo trójki sędziowie wybiorą dwie osoby.

Wszystkie osiem osób, wybranych w eliminacjach, przechodzi na wieczorną część imprezy.

 

 

Przykład do zobrazowania: Bitwy Ekip 2vs2.

Zgłosiło się 60 ekip, które w formie losowania rozdzielamy na trzy równe grupy, po 20 ekip na koło.

Z każdego koła wyłaniamy dwie najlepsze ekipy – otrzymamy w ten sposób sześć grup. Do finałów przechodzi jednak osiem grup, zatem musimy dobrać jeszcze dwie ekipy, które wyłonimy w następujący sposób: w każdym kole sędziowie oprócz zwycięskiej dwójki, wybierają po jednej grupie, która ich zdaniem powinna również wejść do finału. Z wytypowanych dodatkowo trzech grup sędziowie wybiorą dwie.

Wszystkie osiem ekip, wybranych w eliminacjach, przechodzi na wieczorną część imprezy.

 

Kategorie:

 

- Kids Battle 1vs1 do lat 10 

- Kids Battle 1vs1 11-14 lat 

- Bgirl Battle 1vs1 do lat 14 

- Bgirl Battle 1vs1 pow. 15 lat - 7 To Smoke

- Old Bboys Battle 1vs1 pow. 30 lat - 7 To Smoke

- 2vs2 Battle - bitwy w systemie pucharowym

 

Jury:

1. Dr. Hefo - Fox Footwork / POLSKA

2. Pawlotti - Haribo Crew / POLSKA

3. Panama - Depils Originals / ŁOTWA

Program:

10:00 - 12:00 rejestracja uczestników

13:00 - 17:00 eliminacje

18:00 - 21:00 finały

 

Nagrody:

- Kids Battle 1vs1 do lat 10 – puchary i dyplomy

- Kids Battle 1vs1 11-14 lat – puchary i dyplomy

- Bgirl Battle 1vs1 do lat 14 – puchary i dyplomy

- Bgirl Battle 1vs1 pow. 15 lat – 200 zł + puchary i dyplomy

- Old Bboys Battle 1vs1 pow. 30 lat – 200 zł + puchary i dyplomy

- 2vs2 Battle- I miejsce 600 zł, II miejsce 300 zł, III miejsce 200 zł + puchary i dyplomy

 

Prowadzący:

Sierber i Mąka - Mad Skillz/Sinior Skład Family

Dje:

Dj Bart - Dope Shit Produtionz

Wjazd:

wpisowe dla uczestników - 10 zł od osoby za każdą kategorię.

publiczność - 5 zł.

Zgłoszenia:

Zgłoszenia przyjmowane są drogą mailową do 25 marca. W zgłoszeniu należy podać: Ilość osób, ekipę, miasto, kategorię konkursową oraz tel. kontaktowy. 

Zgłoszenia przyjmuje:
Piotr Frąckiewicz (Wilczek)
piotr.f.ketrzyn@gmail.com
tel. +48 500 351 690

 

 

Nocleg:

Darmowy nocleg dla uczestników, zorganizowany zostanie na sali obok miejsca, w którym odbędzie się impreza.

z 29(sobota) na 30(niedziela)

z 30(niedziela) na 31 (poniedziałek)

do dyspozycji udostępnione zostaną materace.

Proszę o potwierdzenie rezerwacji noclegu z wyszczególnieniem wybranych dni pod mailem: piotr.f.ketrzyn@gmail.com

Ilość miejsc ograniczona!!!

 

DOŁĄCZ DO WYDARZENIA „BREAKMANIA 2014″ NA FACEBOOKU! aby śledzić na bieżąco wszystkie  nowości związane z imprezą: 

https://www.facebook.com/events/1476486259240144/?fref=ts

 

 



© 2001 - 2024 Break.pl - Prawdziwa strona Hip-Hop'u! Zgłoś błąd | Początek strony