Skocz do zawartości

BgirlDoree

Użytkownicy
  • Zawartość

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O BgirlDoree

  • Tytuł
    Rozkręca się

Profile Information

  • Lokalizacja
    OStrów Wlkp <<SkillArtzzCrew>>
  • Zainteresowania
    B-Boying
  1. BgirlDoree

    Turn It Loose - Zakręć Się

    niedawno leciało na Planete również dziękować
  2. BgirlDoree

    Lajon Jam Style

    ponawiam prośbę o materiały -głównie walki Azizi No fakt trochę mało ludzi było ale to pewnie przez dojazd, mam nadzieję, że za rok nie będzie tak śnieżno
  3. BgirlDoree

    SAMI SWOI vol. 4 BITWA O POLSKĘ!

    5 za ogarnięcie imprezy czekam na vol.5 Peace!
  4. BgirlDoree

    Jesteś nowy? Przedstaw się!

    aha .
  5. BgirlDoree

    Siema. Opczajcie mój filmik. Komentujcie, oceniajcie. Pzdr.

    Hm, chciałeś teraz, no spoko. To tylko moja subiektywna ocena. Nie twierdzę, abyś musiał jednocześnie i tańczyć i się nagrywać, bo to wręcz niemożliwe -mówię tu tylko o tym, że wspominałeś, że nie masz dobrych materiałów. No ja ogólnie to bym dała komuś kamerkę na zawodach żeby mnie nagrał, ale masz rację -nie zawsze można znaleźć operatora. Jednak jaa.. heh wylałabym jakiś denaturat, coś na jakiś parkiet i podpaliła -i by się nikt nie musiał domyślać o co chodzi z płonącym lasem hyhyhy tylko ten.. nie próbujcie tego w domu...
  6. BgirlDoree

    Siema. Opczajcie mój filmik. Komentujcie, oceniajcie. Pzdr.

    Napisałeś, że nie masz dobrych materiałów z treningów i zawodów i że nie jesteś obcykany w programie.. To może zaczekaj z robieniem filmików do momentu kiedy będziesz miał materiały i umiejętności przy tworzeniu? Wiesz.. nie zawsze wszystko trzeba robić JUŻ, bo potem wychodzi na to, że robiłeś coś 'na odpi**dol' Hmm.. a jaką metaforę chciałeś przedstawić poprzez płonący las? Peace
  7. BgirlDoree

    VII Urodziny LION KINGZ!! REALCJE!!

    Racja Fabian, 2x albo i 3 nawet a moze by tak obchodzić w ten sposób jeszcze imieniny czlonków ekipy LK hehe pozdro!
  8. BgirlDoree

    VII Urodziny LION KINGZ!! REALCJE!!

    Jaram się jaaraaaamm ;D Popieram Warkę -Najlepszy Jam w Polsce! Czekam z niecierpliwością na następna edycję i jeszcze raz Happy Birthday !!! Szczególne podzękowania dla organizatora za ogarnięcie wszystkiego! Do zobaczenia za roooook Peace!
  9. BgirlDoree

    halo help!!!!

    tak na przyszłość http://www.break.pl/forum/viewtopic.php ... 0be958b051 jeżeli opcja 'szukaj' jest ci straszna..
  10. BgirlDoree

    WLOSY

    heh jakieś pocieszenie wkońcu
  11. BgirlDoree

    WLOSY

    do Bgirls: tez macie z tym problem? czy poprostu wystarczy dobra czapka by uratować włosy..
  12. BgirlDoree

    TomB - 54 Wersy (Spontan Video)

    nooo -pies był najlepszy . naprawde!
  13. BgirlDoree

    Ale LIPA

    Też mieszkam w bloku i żeby mieć miejsce muszę zrobić nie małe przemeblowanie Ale dla chcącego nic trudnego .
  14. BgirlDoree

    Czy trzeba być niskim żeby tanczyć

    50game napisal: "hong 10 - 172cm lego - 176cm katsu - 174cm" ..oni nie potrafią tańczyć bo przecież trzeba mieć poniżej 165 cm !
  15. BgirlDoree

    Od czego zacząć? swiecace graffiti?

    faraon88888888 napisał: "czy to forum dla miłośników ortografi czy to forum dla miłośników hip hopu" ortografii ? ? eh...
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając strony akceptujesz: Warunki użytkowania, Regulamin i Polityka prywatności.