Skocz do zawartości

homieUknowMe.

Użytkownicy
  • Zawartość

    176
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O homieUknowMe.

  • Tytuł
    Aktywny

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Starachowice
  • Zainteresowania
    breaking, kultura

Contact Methods

  • GG
    3947156
  1. homieUknowMe.

    UK Leicester bboying sala ?

    Siema, treningi były w Curve Theatre, ogólnie dam Ci namiar na gościa i grupę na fejsie na pw. To Anglik.
  2. homieUknowMe.

    PKB Hip Hop Jam | Mysłowice videorelacja

    siema, i będzie 3 runda?
  3. homieUknowMe.

    PKB Hip Hop Jam | Mysłowice videorelacja

    dzięki za poprawę ksywki
  4. homieUknowMe.

    Sprzedam PRO KEDS ROYAL i NIKE AIR MAX

    zostały Ci tam jakieś czarne pro kedsy ? : )
  5. homieUknowMe.

    Stylowe Uderzenie 10- spisana relacja tripu

    Chciałem tylko dodać, że kupa w niedziele koło 6 jest za friko, o ile te środkowe drzwi są nadal wyrwane przez jakiegoś zdeterminowanego frustrata
  6. homieUknowMe.

    DJ Jan-Kit & DJ AliJazz - Rock Da Beat

    a da się to pobrać?
  7. homieUknowMe.

    Stylowe Uderzenie 10 videorelacja

    Hurricane Skillz vs PKB crew 2 poproszę PS.: Jak się podobał prowizoryczny kielon ?
  8. homieUknowMe.

    Mądrość bboya

    a nowy smartfon zaprowadzi cię z punktu A do punktu G - kuba wojewódzki
  9. homieUknowMe.

    BREAKING vol.1 DJ Steez & BBOY Pirat - FREEDOWLOAD

    da rade wskrzesić ten link ? ;p
  10. homieUknowMe.

    O.U.R. - system sędziowania.

    system jest dobry, ale jeśli tak będą oceniane bitwy to zacznie to przypominać jakiś step up albo olimpiade.
  11. homieUknowMe.

    DJ Fim & B-Boy Skoora - "546 km" Trip

    hehe, fajny materiał i poruszona poważna kwestia, tu nie ma żartów hehe
  12. homieUknowMe.

    Nadgarstek

    haha to dobry ziom z tego lekarza Lemon, ogarnij sobie opaske rozgrzewającą na nadgarstek, kiedyś miałem taką ze sprandi, dobra sprawa, usztywnia nadgarstek i cały czas go grzeje, z 12 zł kosztuje. To tak nawiasem, a tak to za***rdalaj na drugiej rece, porób coś innego, a pozwól tamtej odpocząć, dobrze rozgrzewaj nadgarstki przed trenem i je rozciągaj, ale nic na siłe. Nie forsuj go w ogóle, a po jakiś czas go rozruszaj, jak będziesz zapieprzał na nim nawet jak zrobisz trening po 2tyg to nie ma bata, będziesz miał niekończącą się powtórke z rozrywki. To tak prowizorycznie, a lekarze to co drugi c*** sie znają, wpierdalają diagnozy na chybił trafił, poszukaj kogoś konkretnego jak podchodzisz do tego poważnie, yo
  13. homieUknowMe.

    "Muza, Kawa i Zajawa" swiezy material z ...

    to hasło zawsze dawało mi inspiracje
  14. homieUknowMe.

    Stylowe Uderzenie 9 videorelacja.

    haha, jak to stylowe działa na ludzi
  15. homieUknowMe.

    Stylowe Uderzenie 9 videorelacja.

    SU jest na prawdę piękną sprawą Co się tam dziejeee... : D Mefowi nawet na schodach patenty się nie kończą hehe za***ista biba, pozdrawiam wszystkich, którzy tworzyli tam ten klimat Wielki szacunek dla Dyszla
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając strony akceptujesz: Warunki użytkowania, Regulamin i Polityka prywatności.