Znamy już LOGO X jubileuszowej edycji Mazury Hip-Hop Festiwalu.
Autorką zwycięskiego projektu jest Daria Kuchniak. Na konkurs ogłoszony przez Fundację Centrum Informacji Kulturalnej w Łodzi wpłynęło ponad 50 prac. Do II etapu jury konkursu wybrało 5 ich zdaniem najlepszych logotypów, najbardziej pasujących do atmosfery festiwalu.
Po ponad tygodniowym głosowaniu internautów na festiwalowym profilu Facebook na wybrane prace, jury po długich obradach, kłótniach, szantażach i godzeniu się doszło do konsensusu.
Pomysł przedstawienia klimatu festiwalu (muzyka, dj'e i hip-hop) oraz ciekawej wizualizacji Twierdzy Boyen sprawiły, że wybrano właśnie te logo. Sądząc po komentarzach i "lajkach" internautów i fanów festiwalu, nie tylko jury podobała się ta propozycja.
Na miejscu drugim po zaciętej walce uplasowała się praca Szymona Golisa. III-ciego miejsca jury nie przyznało ze względu na słabszy poziom pozostałych finałowych logotypów.
Daria oraz Szymon otrzymają nagrody ufundowane przez MASS denim 98 oraz Fundację CIK:
- I miejsce - 300zł + ciuchy firmy MASS 98 + 2 karnety na X edycję festiwalu.
- II miejsce - 200zł + ciuchy firmy MASS 98 + 2 karnety na X edycję festiwalu.
Od tej pory logo będzie się pojawiało na wszystkich materiałach dotyczących festiwalu.