Zasady: |
REGULAMIN: - Każdy z uczestników zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem turnieju. - Organizator nie odpowiada za rzeczy wartościowe pozostawione w szatni i na sali. - uczestniczy przyjeżdżają na koszt własny - opiekę nad uczestnikami musi sprawować instruktor,opiekun, rodzic lub osoba pełnoletnia - organizator zapewnia parkiet do tańca 10m 12m - Na prowadzenie reklamy, w każdej postaci należy uzyskać zgodę organizatora - Każdy uczestnik wyraża zgodę na wykorzystywania wizerunku (relacja video,foto) - Wszyscy uczestnicy zobowiązani są do bezwzględnego przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ obowiązujących na terenie obiektu. - Obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów na sali oraz spożywania alkoholu przez osoby niepełnoletnie - Obowiązuje zakaz wnoszenia jakichkolwiek napojów na teren klubu (wymogi klubu) - organizator zapewnia możliwość zakupu napojów oraz jedzenia - uczestnik zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem opłat i do jego przestrzegania - każdy uczestnik ma obowiązek posiadania legitymacji lub dowodu tożsamości - Wszelkie niestosowne gesty lub komentarze w trakcie trwania imprezy oraz ogłaszania wyników, są równoznaczne z dyskwalifikacją osoby lub grupy - jury ocenia choreografię, technikę tańca, dobór muzyki i stroju, muzykalność, przynależność do danej kategorii oraz ogólny wyraz artystyczny
-Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania kolejności startowej danej kategorii tanecznej - uczestnicy zobowiązani są do używania numeru startowego - Każdy z uczestników zawodów występuje na własną odpowiedzialność - organizator nie ponosi odpowiedzialności za wszelkiego rodzaju kontucje podczas prób i występów - W danej kategorii tanecznej, tancerz nie może brać udziału kilkakrotnie (np. w dwóch różnych duetach lub formacjach). - o przynależności do danej kategorii wiekowej decyduje wiek najstarszego uczestnika - Rejestracja uczestników bloku I i II odbywa się w godzinach 9.30 - 11.00 - Rejestracja formacji oraz zawodników bloku II będzie możliwa również w godzinach 14.00 - 15.00 - Organizator zobowiązany jest do udostępnienia programu zawodów najpóźniej 7 dni przed ich rozpoczęciem - Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. |
Kategorie: |
BLOK I DANCEHALL SOLO: - eliminacje - prezentacja po 4/5 osób, muzyka organizatora, czas 45 sek - półfinał - prezentacja po 3 osoby, muzyka organizatora (krokowa), czas 1 minuta - finał - prezentacja indywidualna, muzyka własna, czas 1,5 minuty Kategoria zostanie uruchomiona tylko w przypadku zgłoszenia się co najmniej 8 uczestników. DANCEHALL FORMACJE: powyżej 12 lat - do 24 osób, muzyka własna, czas 2 - 3 minut BLOK II HIP HOP SOLO: do 12 LAT powyżej 12 LAT - ćwierćfinał, półfinał - prezentacja po 4/5 osób , muzyka organizatora,czas - 1 minuta - finał 1vs1 (wybrana ósemka), muzyka organizatora, 1 wyjście POPPING 1vs1, 1 wyjście LOCKING 1vs1, 1 wyjście Kategoria zostanie uruchomiona tylko w przypadku zgłoszenia się co najmniej 8 uczestników. HOUSE 1vs1, 1 wyjście Kategoria zostanie uruchomiona tylko w przypadku zgłoszenia się co najmniej 8 uczestników. BREAK DANCE 1vs1, W razie dużej ilości zgłoszeń dzielimy kategorie na do 12 lat i powyżej 12 lat. W przypadku dużej ilości uczestników w każdej kategorii ( oprócz breaka) będą odbywały się eliminacje - prezentacja po 4/5 osób. HIP HOP DUETY: - ćwierćfinał, półfinał prezentacja po 2 duety, muzyka organizatora, czas 1 minuta - finał - prezentacja pojedynczo,muzyka własna, czas 1.30 HIP HOP FORMACJE: do 15 lat powyżej 15 lat - do 24 osób, muzyka własna, czas - 2 - 3.30 minut Możliwość bitwy dwóch ekip o 1,2 lub 3 miejsce (zależy od jurorów) muzyka organizatora, czas 10 minut |
Jury: |
JURY: EWULIN (TST Step Dealers - Warszawa) TEMPS (Funky Masons/Ass Kickers - Gdańsk/ Basel - Szwajcaria) MARTA MOŚCICKA "MOSTEK" (Yes, Yes Y'all - Wrocław)
Kategorię dancehall sędziować będzie również:
ALEKSANDRA SZLAGA (Ukkubit Divass - Warszawa)
|
Nagrody: |
NAGRODY: - dla solistów i duetów dyplomy, medale, nagrody rzeczowe lub pieniężne w wysokości 100zł - dla formacji dyplomy, puchary, nagroda pieniężna dla najlepszej formacji w wysokości 500zł
|
Wjazd: |
STARTOWE: 20zł każda następna kategoria 10zł
Na konto organizatora do 10.06.2013 lub w dniu turnieju przy rejestracji
Nr Konta: Multibank 96 1140 2017 0000 4002 1258 0405
Pytania: 608-55-154 lub na maila biuro@fordance-strefaruchu .pl
PUBLICZNOŚĆ:
do godziny 20.00 - 5zł
po 20.00 - 10zł
|
Zgłoszenia: |
ZGŁOSZENIA: Na maila biuro@fordance-strefaruchu .pl (imię lub ksywka, kategoria, wiek, nazwa formacji i ilość osób w grupie, instytucja delegująca lub miasto) najpóźniej do 10.06.2013. |