MIEJSCE: HALA SPORTOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2
W TORUNIU ,UL.TARGOWA 17
www.fan-torun.pl
REGULAMIN TURNIEJU TAŃCA HIP HOP, DISCO I
INNYCH FORM TANECZNYCH
- Termin: 22.06.2013 / sobota/
- Miejsce: Hala sportowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Toruniu ,ul.Targowa 17
- Organizator: Stowarzyszenie Promocji Tańca STYL w Toruniu oraz Studio Tańca Sportowego FAN Toruń
- Konkurencje i kategorie taneczne:
Konkurencja: Kategorie wiekowe: Czas prezentacji: Ilość tancerzy:
SOLIŚCI / DUETY
DO 9 LAT
10-12 LAT
13-15 LAT
POW.15 LAT
- Prezentacja do muzyki organizatora/inne formy taneczne do własnej muzyki
Czas prezentacji : do 1 min.
1/2osoby
MINI FORMACJE
DO 9 LAT
10-12 LAT
13-15 LAT
POW.16 LAT
- Prezentacja do muzyki własnej dostarczonej na opisanej płycie MC lub CD lub pendrive
Czas prezentacji : do 2 min.30 s
3-7 osób
FORMACJE
DO 9 LAT
10-12 LAT
13-15 LAT
POW.16 LAT
- Prezentacja do muzyki własnej dostarczonej na opisanej płycie MC lub CD lub pendrive
Czas prezentacji : do 3 min.30 s
8-24 osób
- O przynależności do danej kategorii wiekowej decyduje wiek/rok urodzenia/solisty lub najstarszego uczestnika mini formacji lub formacji.
- W czasie turnieju działają : Komisja Sędziowska,Komisja Skrutacyjna,Kierownik Turnieju,Sekretariat Turnieju,Opieka Medyczna,bufet.
- Organizator nie pokrywa kosztów podróży i ubezpieczenia uczestników oraz nie odpowiada za rzeczy pozostawione w szatni.
- Warunki uczestnictwa w turnieju:
- Przesłanie zgłoszenia mailem na adres: anna.terek@wp.pl w nieprzekraczalnym terminie do dn.15.06.2013
- Zgłoszenie powinno zawierać:
- nazwa konkurencji oraz kategoria wiekowa
- imię i nazwisko uczestnika (dotyczy solistów i duetów) lub ilość zawodników(dotyczy mini formacji i formacji)
- rok urodzenia uczestnika lub uczestników
- przynależność klubową
- Tel.kontaktowy
- Uiszczenie opłaty startowej na konto organizatora do dn. 15.06.2013 w wysokości 25 zł od osoby / bez względu na ilość startów w różnych konkurencjach tzn.jedna opłata = dowolna ilość startów w różnych konkurencjach/:
Studio Tańca FAN: Nr 71 1140 2004 0000 3002 7421 6145.Opłaty dokonuje klub za wszystkich uczestników łącznie.
- Każdy uczestnik musi posiadać przy sobie dokument potwierdzający datę urodzenia.
- Organizator zastrzega sobie prawo ograniczenia uczestników zgłoszonych po terminie.
- W przypadku małej ilości zgłoszonych uczestników organizator zastrzega sobie prawo do łączenia kategorii wiekowych.
- Wielkość parkietu: 20m x 12m.
- Wszystkie sprawy sporne rozstrzyga sędzia główny w porozumieniu z komisją sędziowską i kierownikiem turnieju.
- Organizator zapewnia nagody:
- Soliści i Duety – medale za I+II+III miejsce,dyplomy dla finalistów
- Mini Formacje i Formacje – puchary za I+II+III miejsce, dyplomy dla finalistów
- 7. Ramowy program turnieju:
- 14.00 – 14:30 REJESTRACJA UCZESTNIKÓW SOLO,DUETY
- 14.30 – 15.00 REJESTRACJA MINI FORMACJE I FORMACJE
- 14:30-15:15 PRÓBA SYTUACYJNA PARKIETU
- 15.30 ROZPOCZĘCIE TURNIEJU
- Wszystkie osoby wchodzące na halę są zobowiązane do zapięcia paska na lewej ręce , który jest biletem wstępu na imprezę.
- Trenerzy Formacji i Mini Formacji wstęp wolny po uprzednim zgłoszeniu przybycia drogą mailową.
- Opiekunowie 1 osoba na 15 uczestników gratis po uprzednim zgłoszeniu imiennym drogą mailową.
- Bilety dla publiczności w wysokości : 25 zł /osoba , 15 zł /uczniowie ;dzieci do lat 7 wstęp wolny.