The Polish Qualifications for the Word Hip Hop Dance Championship

The Polish Qualifications for the Word Hip Hop Dance Championship
Data: 25.04.09   (To wydarzenie już się odbyło!)
Lokalizacja: Poznań
Miejsce: Hala AWF., ul. Droga Dębińska 10c
Patronat: TAK (Jak zdobyć i co daje patronat?)
Wyniki:
Wyniki

Locking:
1. Batman
2. Bestia
3. Czaro

Popping:
1. Kaczorex
2. Lipskee
3. Piotr Marciszewski

BBoying:
1. Funky Masons
2. CT Group
3. NASA

Hip Hop Formacje:

Juniorzy
1. Szał
2. Old Session
3. Xela

Młodzież
1.    Balans
2.    Faworki
3.    Open Bugs

Dorośli
1. Spoko
2. Scandal
3. Enzym

Hip Hop Solo Open:
1. Diana Staniszewska
2. Paulina Szczęsnowicz
3. Iza Bagińska

Opis:

The Polish Qualifications for the World Hip Hop Dance Championship 2009  /PQWHHDC/  (Polskie kwalifikacje do Mistrzostw Świata w Tańcu Hip Hop),  odbędą się w dniach 25-26.04.2009 w Poznaniu, Hala AWF ul. Droga Dębińska 10 c.

Formularz oraz regulamin turnieju dostępny jest na stronie www.hiphopinternational.pl

Serdecznie zapraszamy HHIP

Zasady:

 Kryteria zakwalifikowania
1. Akceptacja i przestrzeganie regulaminu WHHDC.
2. Uczestnicy finału w USA muszą zweryfikować podane na swój temat informacje i udokumentować wszelkie dane personalne.
3. Krajowa edycja konkursu musi odbyć się zgodnie z przepisami i regulaminem wydanym przez WHHDC.
4. Zespoły biorące udział w finale światowym muszą zostać wyłonione drogą eliminacji i finałów krajowych, poprzez indywidualny wybór przedstawicieli WHHDC lub dzięki specjalnemu zaproszeniu wystosowanemu przez kapitułę WHHDC.
5. Zespoły przystępujące do konkursu muszą składać: Kategoria Hip Hop Formacje 5-8 osób, Kategoria BBoying Formacje 5-7 osób W jednym zespole mogą występować zarówno dziewczyny/kobiety jak i chłopcy/mężczyźni. Ważne jest zachowanie podziału na grupy wiekowe.
 

Grupy wiekowe
1. Juniorzy: 7 – 12 lat
2. Młodzież: 12 – 18 lat
3. Dorośli; powyżej 18 lat
Przykład: osoba kończąca w 2009 r. 12 lat może startować zarówno w grupie juniorów jak i grupie młodzieżowej. Podobnie 18 latek kończący 18 lat w 2009r. może zakwalifikować się do grupy młodzieżowej ale też i do dorosłej.


Kategorie taneczne
1.Hip Hop Formacje
2.B-Boying Formacje
3.Popping - solo (bitwa)
4.Locking - solo (bitwa)
5.Kategoria dodatkowa HIP HOP SOLO OPEN (kategoria otwarta bez podziałów wiekowych)


Lider formacji
Każda formacja wyznacza przedstawiciela - Lidera który jest reprezentantem zespołu (osoba pełnoletnia, nie musi być tańczącym członkiem zespołu), odpowiada za komunikacje pomiędzy formacją - organizatorem, ponosi pełną odpowiedzialność za swój zespół. Na jego adres będzie przesyłana pełna korespondencja.

Wymagania wiekowe
1. Każdy uczestnik startujący w danej grupie wiekowej będzie musiał udowodnić swój wiek poprzez przedstawienie odpowiedniego dokumentu, którym może być:
- Prawo jazdy
- Kopia świadectwa urodzenia
- Legitymacja szkolna/studencka
- Dowód osobisty
- Paszport
2. W jednej edycji konkursu uczestnik może występować tylko w obrębie jednej grupy wiekowej.


Wymogi uczestnictwa w edycji krajowej
1. Każdy uczestnik musi być obywatelem lub stałym mieszkańcem kraju, w którym dana edycja się odbywa.
2. Na życzenie organizatora uczestnicy będą musieli być przygotowani na okazanie świadectwa urodzenia, dowodu osobistego, paszportu lub innego dokumentu zaświadczającego o pochodzeniu.
3. Członek danego zespołu podający swoje miejsce zamieszkania , musi mieszkać w danym kraju co najmniej przez 6 miesięcy od momentu zgłoszenia uczestnictwa w konkursie i musi być zdolny do udokumentowania tego faktu na piśmie.
4. Uczestnik konkursu nie może startować w więcej niż dwóch edycjach różnych państw w odstępie trzech kolejnych lat.


Formularze, deklaracje, opłaty
1. Każdy uczestnik zobowiązany jest dokonać zgłoszenia do turnieju poprzez formularz ON-LINE, który zamieszczony jest stronie www.hiphopinternational.pl oraz dokonać wpłaty rejestracyjnej według zamieszczonego schematu w zwrotce formularza.
2. Opłata rejestracyjna wynosi: 30 zł za uczestnictwo w pierwszej z wybranych kategorii i 15 zł za uczestnictwo w każdej następnej z kategorii. *Opłatę należy uiścić na konto Fundacji Talent: Bank Zachodni WBK SA oddz. 5 Poznań, ul. Św. Marcin 66/72. Nr rachunku : 93 1090 1447 0000 0001 0358 8753.*
3. Uczestnicy, którzy dokonali zgłoszenia on-line oraz wpłaty na konto organizatora, otrzymają drogą listową numery startowe oraz identyfikatory
4. Uczestnicy muszą pamiętać o podpisaniu wszystkich przedłożonych przez organizatora formularzy, także tych dotyczących wykorzystywanej muzyki oraz ubezpieczenia.
5. Formularze muszą być zwrócone organizatorowi przed konkursem, wraz z wpłatą "wpisowego", w przeciwnym razie organizator ma prawo nie dopuścić danego zespołu do konkursu.
6. Każdy zespół musi również podpisać deklarację uwalniającą organizatorów, przedstawicieli HHIP, cały personel i sponsorów od odpowiedzialności za wypadki lub jakiekolwiek uszkodzenia ciała, które mogą mieć miejsce podczas trwania konkursu.
7. Każdy zespół musi podpisać deklarację zezwalającą przedstawicielom HHIP, organizatorom i sponsorom wykorzystywać wizerunek zespołu poprzez nagrywanie jego występów na różnego rodzaju nośnikach - dla potrzeb telewizji, radia, prasy, Internetu, public relations itp.

Zmiany w składzie zespołu
W wypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności zespoły mogą dokonać zmian w swoim składzie, ale za każdym razem muszą odpowiednio wcześniej zgłosić takie zmiany organizatorowi konkursu.


Kolejność występowania grup wiekowych
1. Juniorzy
2. Młodzież
3. Dorośli
Uwaga: kolejność może ulec zmianie po uprzednim poinformowaniu o tym zespołów przez organizatora.


Podłoga
Strefę konkursową stanowi podłoga o wymiarach 9,1 x 9,1 m., wykorzystywana we wszystkich etapach konkursu. W szczególnych okolicznościach organizator może zmienić wymiary dostosowując się do warunków panujących w obiekcie wykorzystanym do przeprowadzenia konkursu, ale musi o tym fakcie powiadomić odpowiednio wcześniej wszystkich uczestników.


Strój
Stroje uczestników konkursu mogą zawierać takie dodatki jak: kapelusze, czapki, rękawiczki, szaliki, biżuterię itp. Zrzucanie poszczególnych części garderoby w trakcie występu jest możliwe pod warunkiem, że stanowi ono element układu i nie narusza dobrego smaku oraz powszechnie przyjętych norm etycznych. Wszelkie elementy, które zostały zrzucone muszą być usunięte poza strefę konkursową, nie można też nimi rzucać w publiczność.

Zabronione jest wykorzystywanie olejków do ciała i wszelkich innych substancji do ciała bądź odzieży, które to substancje mogą wpłynąć na stan czystości i suchości podłogi a co za tym idzie na bezpieczeństwo pozostałych uczestników. Zespoły mogą wykorzystywać obuwie do jazzu, inne rodzaje obuwia do tańca, tenisówki i obuwie sportowe. Obuwie musi być czyste, absolutnie zabronione jest występowanie w obuwiu używanym na ulicy. Nie wolno także tańczyć na boso.


Rekwizyty
Rekwizyty nie uznawane za integralną część strojów zespołu (np. krzesła, puszki, instrumenty muzyczne itp.) Nakolanniki, kaski i inne elementy zapewniające bezpieczeństwo są dozwolone, ale zalecane jest w miarę możliwości ich ukrywanie aby nie wpływały one na całość wrażenia i nie dekoncentrowały jury.


Aspekty medyczne
1. Obowiązkiem szefa zespołu jest zgłoszenie wszelkich niedyspozycji fizycznych i urazów będących udziałem członków zespołu, podczas trwania konkursu.
2. Jeśli bezpośrednio przed konkursem lub w czasie jego trwania uczestnik zachoruje, dozna urazu lub jego kondycja fizyczna (bądź psychiczna) okaże się zbyt ryzykowna, osoba taka może zostać uznana przez organizatora za niezdolną do brania udziału w konkursie lub dalszej jego części.
3. W przypadku gdy kondycja fizyczna lub emocjonalna uczestnika konkursu poddana jest w wątpliwość, organizator zastrzega sobie prawo do wymogu przedłożenia przez konkursowicza zaświadczenia od lekarza stwierdzającego zdolność do uczestniczenia w konkursie.


Wyposażenie techniczne/ oświetlenie i nagłośnienie
1. Organizator musi zapewnić uczestnikom profesjonalny sprzęt nagłaśniający i oświetleniowy.
2. Podczas konkurs w składzie sprzętu nagłaśniającego powinien znaleźć się wzmacniacz, mikser, odtwarzacz CD i przynajmniej 4 mikrofony – 2 do wykorzystania przez występujących i 2 dla publiczności.
3. Konsola kontroli prędkości odtwarzania dźwięku nie jest gwarantowana.


Wymogi muzyczne względem występu
1. Prezentacje zespołów odbywają się do muzyki wybranej i przywiezionej na nośniku (CD) przez uczestników. W żadnym wypadku organizator nie jest zobligowany do zapewnienia podkładu muzycznego.
2. Muzyka, do której występuje dany zespół ma być jedynym utworem nagranym na CD podanym do odtworzenia.
3. Na płycie CD musi być wyraźnie napisana nazwa zespołu biorącego udział w konkursie.
4. Muzyka wykorzystana jako podkład do występu może składać się z dowolnej liczby utworów zmiksowanych w jedną całość.
5. Dozwolone są różne efekty dźwiękowe i kompozycje własne. Organizatorzy przestrzegają jedynie przed zbytnim „przeładowaniem” dźwiękami i efektami, co mogłoby obniżyć walory występu i tym samym noty sędziowskie.
6. Słowa wykorzystane w muzyce nie mogą zawierać obraźliwych treści i wulgarnego języka.
7. Uczestnicy mogą dodać fragment muzyki lub całkowicie ją zmienić w momencie awansowania do dalszego etapu konkursu. Muszą jednak odpowiednio wcześnie powiadomić o wprowadzonych zmianach organizatora, w przeciwnym razie grozi im wykluczenie.
8. Zespoły powinny zamieścić na CD dostarczonym organizatorowi następujące informacje na temat swojego podkładu muzycznego:
a. Nazwa artysty
b. Tytuł utworu
c. Nazwa kompozytora
d. Wydawca
e. Nazwa wytwórni płytowej
9. Ze względu na zapisy prawne dotyczące praw autorskich organizator zastrzega, że może nie zgodzić się na wykorzystanie danego utworu w nagraniu telewizyjnym lub radiowym. W związku z tym organizator rezerwuje sobie prawo do poproszenia zespołu o zamianę utworu na taki, który będzie mógł być wykorzystany w nagraniach.


Czas trwania występu
Pokaz musi zostać zawarty w czasie 2 minut. Możliwe jest wykonanie układu w czasie krótszym, przy czym dolną granicą jest 1 minuta i 55 sekund. Z kolei górną granicą są 2 minuty i 5 sekund. Czas mierzony jest od pierwszego do ostatniego dźwięku.


Próby
Organizator zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom miejsca odpowiedniego do przeprowadzenia prób przed występem. Obowiązkiem organizatora jest również zapewnienie miejsca do przebierania.


Przebieg konkursu
1. W zależności od liczby zgłoszonych uczestników organizator może przeprowadzić konkurs w trzech etapach: eliminacjach, półfinałach i finałach. Ostateczna decyzja zostanie podjęta po zamknięciu listy uczestników i wpłacie wpisowego przez każdy z zespołów. Organizator ma obowiązek odpowiedni0o wcześniej poinformować o ostatecznej decyzji wszystkie zespoły.
2. O liczbie zespołów awansujących do kolejnych etapów również decyduje ilość zgłoszeń i czas jaki będzie dedykowany na każdy z etapów. Przy decyzjach stosowana będzie następująca skala:
a. 1 – 10 zespołów = awans maksymalnie 5 z nich
b. 11 - 15 zespołów = awans maksymalnie 7 z nich
c. Powyżej 16 zespołów = awans maksymalnie 12 z nich


Zmiany w układach choreograficznych
Zespół ma prawo do dokonania zmian w swoim układzie podczas awansowania z jednej rundy do drugiej.

Kolejność występów
1. Kolejność w jakiej będą występować zespoły zostanie ustalona losowo (komputerowo) przez organizatora.
2. Kolejność występowania w półfinałach i finałach uzależniona jest od ilości zdobytych przez dany zespół punktów. Grupa z najmniejszą liczbą punktów występuje jako pierwsza, z największą liczbą punktów – ostatnia.


Opinie i oceny
Każdemu zespołowi, który odpadł z konkursu w drodze eliminacji przysługuje prawo do spotkania z przedstawicielami HHIP i jury. W jednym spotkaniu uczestniczy 1 zespół i członkowie jury, którzy przedstawiają swoją argumentację dotyczącą decyzji odpadnięcia danego zespołu.

Celem takiego spotkania, którego czas nie powinien przekroczyć 10 minut, jest poinformowanie zespołu o popełnionych błędach. Ma to być rodzaj pomocy dla zespołu i wsparcie zapewniające lepszy start w następnych edycjach konkursu. W przypadku nieodpowiedniego zachowania któregokolwiek z członków zespołu sędziom przysługuje prawo do zamknięcia sesji. Aby zachować obiektywność i uczciwości ocen sędziowskich cały przebieg konkursu będzie rejestrowany w formie video.


Wskazówki dotyczące pokazu
Przygotowując swój występ pamiętajcie o wykorzystaniu prawidłowych dla danego stylu rodzajów ruchów, stanowiących jednocześnie odzwierciedlenie Waszych najsilniejszych stron i osobowości. Liczy się oryginalność i kreatywność, np. zbudowanie w swojej choreografii jakiejś historii.

Nie próbuj kopiować i naśladować elementów układów wykorzystanych w poprzednich mistrzostwach przez inne zespoły. Nie ma gotowych elementów, które zagwarantowałyby wygraną.

Jury składa się z bardzo doświadczonych i znających się na rzeczy osób, które zawsze doceniają oryginalność i świeżość tancerzy. Bądź sobą, tańcz z zachowaniem stylu, ale też z pasją i prawdziwym oddaniem.



Jurorzy będą szacować zdolności danej grupy przez pryzmat najsłabszego z jej członków, dlatego pamiętaj, że jeśli w Twojej grupie jest osoba dużo słabsza ruchowo lub młodsza wiekiem a przez to niewystarczająco silna – może to niekorzystnie wpłynąć na noty sędziowskie.

Dopuszcza się uzasadnione wykorzystanie elementów zaczerpniętych z tańca ludowego i tańców etnicznych (np. Salsa, Capoeira).

Motywy gimnastyczne i akrobatyczne nie będą wpływały na ocenę jury, chyba, że zostaną umiejętnie wplecione w całość choreografii.

Gorąco zachęcamy do wymyślania i zastosowania tzw. ruchów autorskich, powstałych wg własnego pomysłu oraz wyuczonych w drodze prób i ćwiczeń przez całą grupę. Motywy szczególnie trudne, ciekawe choreograficznie i wykonane z odpowiednią precyzją pozytywnie wpłyną na ocenę całości układu. Ponadto „ruchy autorskie” wyróżniają daną grupę spośród innych i mogą stać się jej znakiem rozpoznawczym. Zaleca się jednak umiar i ostrożność w ilości zastosowań tego typu elementów – w przeciwnym razie grupa może nie zdążyć wykorzystać wystarczającej ilości oficjalnie akceptowalnych motywów z poszczególnych stylów tańca hip hop.

Nagrody
HHIP przewiduje dla zwycięzców w poszczególnych kategoriach tańca nagrody w postaci: dofinansowania w wyjeździe na Finał Światowy WHHDC Las Vegas 2009, pełnej pomocy podczas załatwiania wszelkich formalności związanych z wyjazdem do USA (tj. organizacja wylotu, zakwaterowanie w Las Vegas, wsparcie podczas imprezy w Las Vegas, pomocy w uzyskaniu wizy) oraz pozostałe nagrody o łącznej wartości 20.000 zł

UWAGA:
Hip Hop International Poland zastrzega sobie możliwość zmian regulaminu w zależności od zmieniających się sytuacji niezależnych od organizatora. Pełen regulamin będzie dostępny po zamknięciu listy uczestników

Kategorie: Kategorie taneczne
  • 1.Hip Hop Formacje
  • 2.B-Boying Formacje
  • 3.Popping - solo (bitwa)
  • 4.Locking - solo (bitwa)
  • 5. Kategoria dodatkowa HIP HOP SOLO OPEN o PUCHAR PREZYDENTA MIASTA POZNANIA (kategoria otwarta bez podziałów wiekowych)
Jury:
  • BUDDHA STRETCH  - USA
  • NIELS STORM ROBITZKY - NIEMCY
  • JO- DANCE - NIEMCY
Kryteria: ZASADY PUNKTACJI
Sędziowie korzystają z dziesięciostopniowej skali, gdzie 1 punkt oznacza najsłabszą ocenę a 10 punktów – najlepszą. Na ocenę składa się wykonanie i umiejętności:

Wykonanie – 60% (6 punktów z 10):
ogólny poziom wykonania układu tanecznego, ilość zastosowanych stylów hip- hop, poziom trudności, odpowiednie wykorzystanie przestrzeni scenicznej, umiejętność pokazania się na scenie i wzbudzenia emocji.

Na poziom wykonania i 60% oceny składają się:

>>> Pomysłowość – 10%: umiejętność ciekawego, oryginalnego łączenia poszczególnych stylów i ruchów, sposób przechodzenia do elementów wykonywanych na podłodze, wstawania, przejścia do kolejnych punktów swojego występu. Oceniany będzie też wygląd i wykorzystane stroje.

>>> Inscenizacja - 10%: zespół musi na każdym etapie swojego występu prezentować niezmiennie świadomość zachowania odpowiednich odległości w poszczególnych formacjach, w interakcjach pomiędzy tancerzami i przy konkretnych ruchach. Dobre rozplanowanie i wykorzystanie całości przestrzeni będzie dodatkowym atutem. Taniec musi odbywać się na trzech poziomach (góra, środek, dół): chodzi o ruchy z wykorzystanie ramion, rąk, nóg, klatek piersiowych i stóp – całość skomponowana w sposób pomysłowy i nieprzewidywalny.

>>> Osobowość sceniczna, projekcja, intensywność, pewność siebie (10%)- układ składa się z zestawu dynamicznych ruchów wykonywanych przez całość zespołu, ale też z wielu indywidualnych gestów i póz. Podczas prezentowania danego elementu przez jedną lub więcej osób, pozostali członkowie zespołu muszą kontynuować ten fragment, co wpływa na intensywność całości. Prezentacja układu musi odbywać się z odpowiednią mimiką, niezmiennie odzwierciedlającą pasję tańczących poprzez zachowany kontakt wzrokowy, ruchy ciała oddające pewność siebie i uwielbienie dla tańca. Krotko mówiąc – liczy się to jak zespół potrafi się „sprzedać” na scenie.

>>> Styl, strój, aparycja (10%): stylem jest tu zdolność zespołu do przekazania sobą (swoim wyglądem, postawą, energią) swobodnego i autentycznego stylu hip hop. Zastosowane elementy stroju i dodatków powinny odzwierciedlać prawdziwy, miejski styl uliczny. Członkowie grupy nie muszą być ubrani identycznie – liczy się pomysłowość i oryginalność. Można wykorzystać elementy stroju nawiązujące do tematyki pokazu, ale nie zaleca się stosowanie kostiumów teatralnych.

>>> Wartość rozrywkowa/ wpływ na publiczność (10%): zespół musi przez cały czas swojego występu oddziaływać na publiczność, wchodzić z nią w interakcje, wywoływać emocje i entuzjazm, np. radość, ekscytację, śmiech , zaangażowanie a nawet wzruszenie – w zależności od stylu pokazu. Ważne by pozostawić po sobie długotrwałe wrażenie i zapaść w pamięć.

>>> Różnorodność stylów Hip Hop (10%): w układzie choreograficznym należy zastosować minimum 3 style street dance. Im więcej stylów zostanie wykorzystanych, tym więcej punktów można uzyskać. Całość musi zostać skomponowana w taki sposób aby stanowić jedność a nie oderwane od siebie poszczególne elementy ruchów.

Umiejętności:
stanowić będą 40% całości oceny sędziowskiej. Jurorzy oceniać będą całość wykonania i poziom trudności wykorzystanych stylów tańca hip hop (locking, popping, vogueing itp.). Uwaga zwracana będzie na jakość wykonania ruchów poprzez umiejętne wykorzystanie ramion, nóg, przemieszczanie ciała, trzypoziomowe kombinacje i synchronizację całości.

Na ocenę umiejętności składać się będą :
>>> Muzykalność (10%): pokaz i choreografia odpowiednio oddające charakter wykorzystanej muzyki,jej czas trwania i nastrój. Liczyć się będzie synchronizacja a także elementy dodatkowe, jak np. wydawanie dźwięków w przerwach emitowania muzyki poprzez klaskanie, odgłosy wokalne, odtwarzanie rytmu stopami itp.

>>> Synchronizacja (10%): układ taneczny musi być wykonywany przez członków grupy w sposób jednoczesny, zsynchronizowany. Dopuszcza się ….

>>> Wykonanie/ kontrola nad ruchami i stabilizacja (10%): zespół musi utrzymywać stałą kontrolę nad szybkością ruchów, ich ukierunkowaniem, stabilnością podczas ewolucji i postawą w trakcie trwania pokazu.

Trudność wykonania autentycznych stylów Hip Hop (10%): poziom trudności mierzony jest zdolnością poszczególnych członków grupy do wykonania najróżniejszych technik i stylów hip hop, która to zdolność prezentowana jest podczas wykonywania swojego układu tanecznego. Pod uwagę brana jest również liczba członków zespołu, która z sukcesem zaprezentuje wszystkie założone elementy choreografii, i która poprzez wykorzystanie wielu elementów zaczerpniętych z różnych stylów udowodni swoje rozumienie pochodzenia hip hopu.
Przykład: zespół złożony z 5 osób, z których wszystkie tak samo dobrze wykonają dane elementy z konkretnego stylu będzie wyżej oceniony niż zespół, w którym tylko dwóch członków wykona wszystkie elementy prawidłowo. Inny przykład: grupa, w której 5 członków wykona prawidłowo style locking, pop ping i breaking otrzyma wyższą notę niż taka sama liczbowo grupa, która wykona wyłącznie breaking.
Program:

I DZIEŃ        SOBOTA        25.04.2009



9:00 -10:30 – WORKSHOPY (BUDDHA STRETCH, STORM, JO-DANCE)


11:00 - 13:00– Check in, Otwarcie Drzwi, rejestracja


13:00 – Otwarcie Imprezy,  przywitanie ekip, przedstawienie Jury, sponsorów itd.


13:15 – 16:00 - Runda Prezentacyjna  (2 min. muzyka własna)
KATEGORIA: HIP HOP FORMACJE


16:00 – 16:30 - Runda Prezentacyjna  (1 min po 5 osób, muzyka organizatora)
KATEGORIA: POPPING / BATTLE / - PB -


16:30-17:00  Przerwa


17:00 -17:30- Runda Prezentacyjna  (1 min po 5 osób, muzyka organizatora)
KATEGORIA: LOCKING / BATTLE / - LB -


17:30 – 19:00 - Runda Prezentacyjna  (1 min po 5 osób, muzyka organizatora)
KATEGORIA: HIP HOP / SOLO OPEN / - HHS –

19:00 – 20:00 – Runda półfinałowa
KATEGORIA: HIP HOP / SOLO OPEN / HHS - (1 min po 5 osób, muzyka organizatora)









II DZIEŃ        NIEDZIELA    26.04.2009


9:00 -10:30 – WORKSHOPY (BUDDHA STRETCH, STORM, JO-DANCE)

11:00- Otwarcie Drzwi, Check in

13:00 –13:30-  B-boying: Prezentacje formacji (2 min.)


13:30 – 13:45 - Finały (2 min. muzyka własna, 4 Formacje)
KATEGORIA: HIP HOP FORMACJE / Juniorzy / 7- 12 lat – HHFJ


13:45 – 14:00 - Finały (2 min. muzyka własna, 4 Formacje)
KATEGORIA: HIP HOP FORMACJE / Młodzież / 12-18 lat – HHPM


14:00 – 14:15 - Finały (2 min. muzyka własna, 4 Formacje)
KATEGORIA: HIP HOP FORMACJE / Dorośli / powyżej 18.lat – HHFD

14.15 – 14.45 – Przerwa + Konkurs Sponsorski

14:45 – 15:00 – Finały (3 Bitwy  4 wyjścia X 45 sek., muz. organizatora)
KATEGORIA: POPPING / BATTLE / - PB


15:00 – 15:30 – Finały (prezentacja solo 1,5 min. muz. własna)
KATEGORIA: HIP HOP / SOLO OPEN / - HHS 


15:30 – 15:45 - Finały (3 Bitwy  4 wyjścia X 45 sek. organizatora)
KATEGORIA: LOCKING / BATTLE / - LB


15:45 – 16:25 - Finały (Battle   - 3 i 4 miejsce:15 min.
-  1 i 2 miejsce: 15 min.)
KATEGORIA: BBOYING FORMACJE – BBF


16:30 – Przerwa

Ok. 18.00  – GALA FINAŁOWA/ROZDANIE NAGRÓD

UWAGA: Organizator zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w planie imprezy a czasy przedstawione w scenariuszu mają charakter orientacyjny.

Nagrody:

1. Tytuł OFICJALNEGO MISTRZA POLSKI i CZŁONKA KADRY NARODOWEJ NA MISTRZOSTWA SWIATA W TAŃCU HIP HOP - WOLRD HIP HOP DANCE CHAMPIONSHIP LAS VEGAS 2009

2. PUCHAR PREZYDENTA MIASTA POZNANIA

3. NAGRODY RZECZOWE

4. ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W REALIZACJI FILMU DVD O  TEMATYCE TAŃCA WSPOLNIE Z NASZYMI JURORAMI.

5. DOFINANSOWANIE DO  WYJAZDU NA MISTRZOSTWA ŚWIATA W TAŃCU HIP HOP LAS VEGAS 2009 DLA NAJLEPSZYCH POLSKICH EKIP I SOLISTÓW

6. OGÓLNA PULA NAGROD WYNOSI 30.000 PLN

Prowadzący: RUFIN MC
Dje:

DJ KOSTEK

 

DJ SKILL

Koncerty: Georgee Talkbox
Afterparty:

KLUB ESKULAP - wjazd free dla uczestników a dla nieuczestników 15 PLN

Zgłoszenia:

Formularz zgłoszeniowy oraz regulamin turnieju dostępny jest na stronie www.hiphopinternational.pl

Lista startujących: Patrycja Adamska
Izabela  Bagińska
Paulina   Bagińska
Jacek     Bajor
Krystian Balcerzak
Angelika Banaszak
Hanna     Baran
Aleksandra Bąkowska
Agnieszka Bednarz
Kamila     Birecka
Ola     Błyskosz
Martyna     Borys
Justyna     Brzyncka
Anita     Bugała
Kasia     Ciesiółka
Justyna     Czudak
Wiktoria Ćwil
Karolina Dmowska
Marcin     Drabik
Aleksandra Drzazga
Ola     Dziura
Jessica     Fic-Kaźmierowska
Paweł     Frąckowiak
Kamila     Fret
Paulina     Fuchs
Marcelina Furmanek
Kasia     Gajos
Gabriel     Gałuszka
Karolina Gołkowska
Ewelina     Gradowska
Dajana     Gruchała
Emanuela Gutowska
Paulina     Jakubowicz
Ada     Jankowska
Joanna     Jasielonis
Sandra     Kaczmarek
Kasia     Kalinowska
Karina     Kranz
Marta     Kasprowska
Karina     Kącka
Daria     Klepka
Marcin     Konopacki
Kamil     Koralewski
Klaudia     Koruba
Joanna     Kościuszkiewicz
Irena     Kośmińska
Gosia     Kowalska
Kamil     Kowalski
Ola     Kozbur
Sebastian Kraszewski
Joanna     Krawczyk
Klaudia     Kruzel
Agata     Kulesza
Maja     Kwiatkowska
Kasia     Lewandowska
Patrycja Lipińska
Patrycja Ludwicka
Łukasz     Ludwiczak
India     Łakaszot
Angelika Mackiewicz
Alan     Magierski
Patryk     Markiewicz
Emila     Markowska
Patrycja Matulewicz
Agnieszka Matusik
Sylwia     Maxymiuk
Blanka     Michalak
Kinga     Michurska
Klaudia     Mieńciuk
Paulina     Miklaszewska
Magda     Mikołajek
Martyna     Możyc
Ewelina     Nidzgorska
Natalia     Niewiadomska
Justyna     Nowicka
Ada     Nowicka
Magda     Osińska
Donata     Panowicz
Asia     Pietrzak
Anna     Polakowska
Asia     Posłuszna
Natalia     przysowa
Karolina Rabus
Noemi     Robacka
Kasia     Romanowicz
Katarzyna Rosół
Edwin     Rucki
Agnieszka Rynkiewicz
Marta     Sadowska
Majka     Sanders
Paweł     Siarkowski
Ewa     Sichau
Magda     Składowska
Miła     Skomra
Aleksandra Skóra
Marlena     Smogulecka
Magda     Sołek
Kasia     Sowizdrzał
Laura     Spychała
Pamela     Stefanowicz
Dominika Suchcicka
Klaudia     Sumorok
Paulina     Szczęśliwosz
Paulina     Szczygielska
Ala     Szostak
Kinga     Szostak
Magda     Szostak
Aleksandra Szpak
Ania     Śliwińska
Jessica     Świc
Kasia     Tomzińska
Michalina Twarowska
Ania     Tylkowska
Jolanta     Urbanowicz
Krzysztof Urbański
Karolina Werema
Maria     Białousów
Alicja     Wiśniewska
Karolina Wiśniewska
Magda     Wojnicka
Agata     Wojtaszek
Przemek     Wysługocki
Asia     Zabielska
Kasia     Zalewska
Magda     Zalewska
Paulina     Zbierska
Kasia     Zygmunt
Dariusz     Nowak
Tomasz     Mazur
Kinga     Zgarda
Anna     Cieślińska
Magda     Wesołowska
Patrycja Witkowska
Patryk     Mickiewicz
Adrian     Piaszczyński
Damian     Pilarski
Jakub     Florek
Konrad     Ścimborski
Philip     Radomańczyk
Paulina     Urbańska
Anna     Bartosik
Nastazja Kisiel
Anna     Kotlęga
Karolina Prostacka
Magdalena Sokołowska
Patrycja Koruba
Jula     Brodecka
Diana     Staniszewska
Julia     Szreter
Klaudia     Mięciu
Klaudia     Imiołek
Klaudia     Malina
Maciek     Krygier
Daniel     Bigos
Angelika Nowak
Julita     Drapiewska
Kamila     Chojnowska
Roksana     Szymoniak
Kasia     Tyczka
Weronika Rembalska
Weronika Wilczewska
Klaudia     Kubel
Aleksandra Kwiecień
Dominika Marcinkowska
Magdalena Maj
Martyna     Nowicka
Marika     Kałużna
Aleksandra Zakrzewska
Łukasz     Brojakowski
Paulina     Giec
Michał     Kusy
Krzysztof Durczak
Ada     Mońko
Jakub     Gręda
Mateusz     Markiewicz
Mateusz     Persanowski
Monika     Brzeska
Dominika Werner
Małgorzata Nidzgorska
Jacek     Bajon
Natalia     Wydrzyńska
Luiza     Gruszczyńska
Rafał     Wójcik
Kamil     Tychowski
Piotrek     Mrozek
Klaudia     Animucka
Karolina Szwedzinska
Agata     Adamowicz
kasper     ćwik
Marcin     Szczęśniak
Szymon     Prorawski
Kinga     Wieczorek
Maks     Głowacki
Sebastian Andrejec
Natalia     Zawadzka
Emil     Kusmierek
Jessica     Śmic
Angelika Daniek
Karolina Dmorska
Justyna     Nowacka
Filip     Malawski
Patryk     Fiszer
Ola     świdroń
Patrycja Gajewska
Iga     Wasylczuk
Kasia     Helak
Katarzyna Ogiejko
Ola     Ogiejko
Kamila     Ogiejko
Katarzyna Kwiatkowska
Sandra     Olchowik
Asia     Skiller
Ola     Drzewiecka
Karolina Michalik
Kornelia Dubrownik
Edyta     Iwańska
Marta     Tumanik
Anna     Perz
Krzysztof Mazur
Marta     Mościcka
Katarzyna Jukowska
Anna     Miś
Katarzyna Girzycka
Anna     Horobiowska
Kamila     Czeczotka
Dobrochna Rajkowska
Joanna     Zachanowicz
Hanna     Budny
Alicja     Deląg
Agata     Figurska
Kinga     Gawrysiak
Sylwia     Gut
Agnieszka Nitek
Karolina Wietrak
Magdalena Garcia Querol
Katarzyna Szul
Oliwia    Kowalska
Dominika Maconko
Sochacka Aleksandra
Katarzyna Czajkowska
Zuzanna    Gosławska
karolina Mosakowska
Natalia     Piskorek
Barbara     Synak
Julia     Szymanowska
Agnieszka Urban
Joanna     Niemier
Katarzyna Szymanek
Magdalena Krzysztofiak
Aleksandra Paczkowska
Martyna     Kopecka
Barbara     Surdyk
Agnieszka Makałowska
Patrycja Wawrzyńczak
Kornelia Kowalska
Iwona     Figlarz
Marta     Kaźmierska
Marta     Jędrzejczak
Anna     Szymoniak
Antonina Siekierczak
Magdalena Mydlarz
Natalia     Pleczyńska
Dawid     Książkiewicz
Krzysztof Filip    Czeszyk
Agnieszka Miś
Barbara     Derkowska
Ewa     Chamera
Klaudia     Lerka
Krzysztof Chamera
Łukasz     Kukulski
Marika     Netzel
Michalina Drygasiewicz
Paweł     Tolak
Jarosław Siwek
Tomasz     Iracki
Jakub     Frydrychewicz
Artur     Iracki
Łukasz     Konopka
Karolina Martuszewska
Paulina     Małacha
Ewelina     Kliś
Karolina Witkowska
Bernadetta Warchoł
Natalia     Kozik
Aneta     Kania
Amanda     Tomaszewska
Laura     Gogoła
Agata     Malec
Natalia     Karbownik
Agnieszka Tempska
Paula     Szczęsnowicz
Marta     Jeremin
Maja     Lewandowska
Dorota     Dorocińska
Dorota     Mikołajczak
Arek     Lekowski
Karolina Wieżbińska
Klaudia     Szok
Kasia     Karnabol
Marta     Malujda
Kamila     Młynarska
Beata     Kisiel
Marta     Chmielewska
Ada     Rajkowska
Ada     Rucińska
Marta     Lipińska
Patrycja Strzyszewska
Magda     Olszyńska
Klaudyna Magdziak
Aleksandra Gajda
Beata     Rosiek
Magda     Dyjnkiewicz
Maja     Pilarek
Anna     Ptak
Adrian     Ligorowski
Aleksandra Solejska
Agata     Lizak
Marcin     Dubrownik
Anna     Dubrownik
Kinga     Staut
Natalia     Panas
Anita     Panas
Paulina     Krus
Magdalena Choremska
Agnieszka Klapkowska
Agata     Wilska
Aleksandra Perlikiewicz
Daria     Stefaniak
Sandra     Leśnik
Beata     Stróźyńska
Alicja     Frankowska
Natalia     Sommerfeld
Agata     Sawińska
Marta     Majchrzak
Marta     Bylińska
Kamila     Berska
Ewa     Bielak
Klaudia     Górecka
Paulina     Kalinowicz
Emila     Kostrzewa
Agata     Kostrzewa
Ewelina     Krzak
Zuzanna     Mrzygłód
Paulina     Lenczyk
Magdalena Mikołajczyk
Magdalena Pyznar
Dagmara     Złotkowska
Marcin     Składan
Ania     Berek
Agnieszka Zuwała
Mateusz     Małecki
Justyna     Przybytek
Ewa     Kalbarczyk
Agnieszka Świderska
Agnieszka Wiśniowska
Karolina Mnich
Marta     Sonnenberger
Agnieszka Bednarz
Małgorzata Wieczorek
Agnieszka Klepka
Magda     Cieślińska
Paulina     Gil
Julia     Kalinowska
Julia     Mateńko
Magda     Złotnicka
Anna     Pomes
Aleksandra Sochacka
Wiktoria Władzimska
Klara     Woszczak
Piotr     Łubiński
Angelika Żebrowska
Ewa     Bojanek
Ewelina     Szczepańska
Zuzanna     Pawlikowska
Bernadetta Ziółek
Adrianna Michałowska
Małgorzata Zonnenberg
Aleksandra Matowicka
Gabriela Walińska
Edyta     Pieńkowska
Magdalena Dąbrowska
Martyna     Gobcewicz
Aleksandra Cichocka
Oliwia     Walińska
Karol     Kaczorowski
Paulina     Wałuszko
Paula     Protasiewicz
Gabriela Piećko
Gabriela Mikołajczuk
Aleksandra Stypułowska
Sławomir Wegner
Paulina     Kaczmarek
Dominika Semeniuk
Ewa     Speyer
Ewelina     Bułyk
Dominika Pszczoła
Iga     Cieślik
Ola     Kępczyńska
Mariusz     Troczyński
Arkadiusz Kulawiec
Ewelina     Kulawiec
Gabriela Przychodzień
Marta     Lubańska
Katarzyna Bodziak
Karolina Koźluk
Bartłomiej Kobeszko
Tomasz     Biernacki
Sebastian Karlik
Sławomir Wegner
Kamil     Wesołowski
Grzegorz Kuciak
Adam     Fischbach
Marta     Sulej
Patrycja Alenkuć
Natalia     Wielgołaska
Ewa     Krawczyńska
Magda     Sechagen
Ewelina     Sudak
Krzysztof Himkowski
Adrianna Witkowska
Przemysław Przybylski
Aleksandra Szczepaniak
Daria     Wiśniewicz
Angelika Ławniczak
Monika     Cieplik
Wiktoria Żyto
Magda     Wejman
Julia     Grajewska
Danka     Hadzlik
Bogna     Kawa
Nela     Strzyżewska
Julia     Nowaczyńska
Patrycja Gardzielewicz
Patrycja Szpilewska
Ewa     Rogulska
Klaudia     Cerbijan
Paulina     Włoskowicz
Marcin     Bilenda
Alicja     Płaczkiewicz
Aleksandra Andrzejewska
Andżelika Sędziak
Andżelika Gołębiowska
Agnieszka Zamęcka
Adrianna Stępień
Aleksandra Hołowienko
Natalia     Szewczyk
monika     Kocoń
Paulina     Kopijkowska
Magdalena Kaczmarek
Aleksandra Kokomarczyk
Monika     Smolarek
Paulina     Niemiec
Asia     Radziszewska
Jagoda     Oh
Natalia     Rogozińska
Dorota     Skafiriak
Monika     Kozak
Sylwia     Kozak
Elwira     Pierożek
Aleksandra Klimaszewska
Katarzyna Zakrzewska
Agnieszka Bońkowska
monika     Bońkowska
Małgorzata Ciepiela
Karol     Niecikowski
Piotr     Gałczyk
Rafał     Kamiński
Piotr     Abramowicz
Gabriel     Piotrowski
Piotr     Jeznach
Błażej     Górski
Iza     Strugała
Michalina Zietek
Patrycja Piaszczyńska
Martyna     Rządkowska
Wera     Dziarkowska
Milena     Paul
Aleksandra Budny
Ida     Czajkowska
Dominika Gołębiewska
Karolina Janyga
Kasia     Szymańska
Jarosław Tomczewski
Ola     Bartczak
Magda     Zawadzka
Kamila     Płóciennik
Kinga     Marianowska
Agata     Gostyńska
Agnieszka Drajling
Paweł     Kofman
Iwona     Głazik-Czarnecka
Żaklina     Głazik-Czarnecka
Marta     Skurewicz
Dominika Klawikowska
Ania     Kulesza
Marlena     Michaniak
Natalia     Skowronek
Klaudia     Regińska
Darek     Piegoński
Jan     Cieślak
Cezary     Zaidler
Jan     Dolata
Alan     Lucki
Adrian     Szymkowiak
Kacper     Chrzanowski
Mohamed     Amara
Michał     Imański
Jakub     Tomczyk
Szymon     Landa
Maciej     Pela
Agnieszka Żebrowska
Piotr     Pazgan
Slawomir Dobosz
Rafal     Słaby
Jozef     Baran
Monika     Filipowicz
Magdalena Kantor
Mateusz     Markiewicz
Marta     Stroinska
Kasia     Markiewicz
Konstancja Goraczniak
Angelika Szudrowicz
Natalia     Malec
Magda     Kosmowska
Sara     Zydorczak
Lukasz     Szotko
Jędrzej     Indebski
Monika     Kistowska
Wojciech Babiarczuk
Filip     Balcerzak
Ada     Czaińska
Magda     Kozłowska
Alicja     Kuśmierczak
Zosia     Tomczyk
Sonia     Włoszyńska
marcin     Pulik
Natalia     Gap
Stanislaw Chrzanowski
Adam     Błachowicz
Darek     Sobolewski
Jakub     Kaminski
Damian     Teczar
Basia     Grześ
Miroslaw Swędrzynski
Dawid     Smolinski
Darek     Olejniczak
Stevenson Onyebuagu
Damian     Bieńkowski
Katarzyna Zapolska
Dawid     szeląg
Adam     Misiuda
Adrian     Lipiński
Michał     Kaczorowski
Damian     Osiakowski
Łukasz     Łukomski
Marta     Jeremin
Jan     Lachowicz
Grzegorz Łosiak
Jakub     Łukowski
Przemysław Walkiewicz
Konrad     Wierzchowski
Adam     Mikołajczyk
Bartek     Moroch
Cezary     Prośniak
Jacek     Bajor
Maciej     Mołdoch
Natalia     Stachowska
Wioletta Sępińska
Kinga     Roszak
Marta     Malujda
Marek     Kisiel
Robert     Adamczuk
Arek     Statkiewicz
Maciek     Dąbrowski
Artur     Listowski
Krystian Glinka
Mariusz     Bromirski
Kamil     Kowalski
Rafał     Suszyński
Marcin     Grzybowski
Jacek     Tomczak
Rafał     Stepkowski
Wojtek     Staniszewski
Krzysiek Grzybowski
Bartosz     Biernacki
Łukasz     Depa
Konrad     Borowik
Artur     Osiak
Artur     Gołdys
Łukasz     Kiesiewski
Dariusz     Dąbrowski
Maciek     Orłowski
Sebastian Potyrała
Marcin     Konopacki
Arek     Trocki
Gosia     Nidzgorska
Paulina     Bagińska
Kamil     Kułak
Michał     Ondycz
Mateusz     Godlewski
Adam     Siwak
Paweł     Kątny
Tomasz     Kuliś
Piotr     Marciszewski
Bartek     Urbanowicz
Jan     Pluta
Krzysztof Zalega
Wojciech Braboszcz
Kajetan     Łukasik
Michał     Prostko
Piotr     Struś
Dawid     Seget
Bobek     Dajda
Karol     Tatała
Sebastian Leś
Krzysztof Strugarek
Piotr     Wyzuj
Marcin     Bryszak
Martyna     Kwiatkowska        
Maska
SreetBeat
YATEY Base
Step Dance
Cute Faces
Born To Dance
Progress
Szout
Explousion
Top Toys
SYSTEM
BALANS
RESPEKT
Enzym
MTR
Heartbeat
Check this out
Erka
Metrum
VSDS Mini
Faworki
Szał Mini
From The Soul Piła
KOLBA
VSDS 3Styles
VSDS DANCE
Ready to Freak
Step By Step
Fota Step Koszalin
SPOKO
FREAKY STEPS
BELONG TO BEAT
ENDORFINA
Street Crew
FAIR PLAY
OLD SESSION
KingSize Crew
4-Matic Blue 1
4-Matic Red 1
4-Matic Red 2
4-Matic Red 3
4-Matic Blue 2
SCANDAL
Cube Elite
XELA
KingSize Crew Boys
Jump Step Crew
Fantazja
OPEN BUGS
DMC
Funky Masons
Danse Macabra Crew
B2D Crew
C.T. Group
Kingz of Skills
Dojazd: Dojazd bezpośredni tramwajami lini 6,11,12 z przestanku Most Dworcowy (PKP, PKS). Czas przejazdu 10 min.
Nocleg: DOMY STUDENCKIE:
1. Akademia Rolnicza - Blok A przy ul. Dożynkowej 9, tel (061)846-66-03
2. Bloki przy ul.Piątkowskiej 94:
* "Jurand" bl 3a, tel.(061) 846-64-66
* "Danuśka" bl 3b, tel.(061) 846-64-74, -75, -76
* "Maćko" bl 3c tel.(061) 846-64-85
3. Dom Studencki nr 1 i nr 2, ul. św. Rocha 9, tel.(061) 875-14-23
4. Dom Studencki nr 5 i nr 6, ul. św. Rocha 11, tel.(061) 66-52-594
5. Dom Studencki "Babilon", ul. Dożynkowa 9b, tel.(061) 820-10-72

SCHRONISKA MŁODZIEŻOWE, HOSTELE:
* Niepubliczne Szkolne Schronisko Młodzieżowe "Hanka"
ul. Biskupińska 27 60-463 , Poznań-Strzeszyn
Telefon: (0-61)822-10-63 , 840 71 28
v Fax: (0-61)822-10-63

* Schronisko Młodzieżowe - TPD
ul. Drzymały 3 60-613 , Poznań
Telefon: (0-61)848-58-36
Fax: (0-61)849-09-82

* Szkolne Schronisko Młodzieżowe nr 1
ul. Głuszyna 127 61-329 , Poznań
Telefon: (0-61)878-84-61
Fax: (0-61)879-31-34

* Szkolne Schronisko Młodzieżowe nr 3 (II kat.)
ul. Berwińskiego 2/3 60-765 , Poznań
Telefon: (0-61)866-40-40

* Schronisko Młodzieżowe Artesya
ul. Wołowska 64 60-167 , Poznań
Telefon: +48 61 868 55 52
Fax: +48 61 868 55 52

* By The Way Hostel
Półwiejska 19/10 61-885 , Poznań
Telefon: +48698380473

* Cinnamon Hostel
ul. Gwarna 10
Poznań
Telefon: +48 61 851 57 57

* Hostel Dizzy Daisy

Al. Niepodległości 26 61-714 , Poznań
Telefon: (061)829 39 02 ; (+48) 513 151 974

* Frolic Goats Hostel

ul. Wrocławska 16/6 61-838 , Poznań
Telefon: 061/852 44 11 , 501/144 704 , 510/587 978

* Szkolne Schronisko Młodzieżowe - Zaniemyśl
ul. Poznańska 28 63-020 , Zaniemyśl
Telefon: (0-61)285-72-89 , +48 505 006 306
Facebook:
Kategoria: hip hop, breaking , locking , taniec hip hop
Tagi: brak


© 2001 - 2024 Break.pl - Prawdziwa strona Hip-Hop'u! Zgłoś błąd | Początek strony