Zasady: |
Kryteria zakwalifikowania 1. Akceptacja i przestrzeganie regulaminu WHHDC. 2. Uczestnicy finału w USA muszą zweryfikować podane na swój temat informacje i udokumentować wszelkie dane personalne. 3. Krajowa edycja konkursu musi odbyć się zgodnie z przepisami i regulaminem wydanym przez WHHDC. 4. Zespoły biorące udział w finale światowym muszą zostać wyłonione drogą eliminacji i finałów krajowych, poprzez indywidualny wybór przedstawicieli WHHDC lub dzięki specjalnemu zaproszeniu wystosowanemu przez kapitułę WHHDC. 5. Zespoły przystępujące do konkursu muszą składać: Kategoria Hip Hop Formacje 5-8 osób, Kategoria BBoying Formacje 5-7 osób W jednym zespole mogą występować zarówno dziewczyny/kobiety jak i chłopcy/mężczyźni. Ważne jest zachowanie podziału na grupy wiekowe.
Grupy wiekowe 1. Juniorzy: 7 – 12 lat 2. Młodzież: 12 – 18 lat 3. Dorośli; powyżej 18 lat Przykład: osoba kończąca w 2009 r. 12 lat może startować zarówno w grupie juniorów jak i grupie młodzieżowej. Podobnie 18 latek kończący 18 lat w 2009r. może zakwalifikować się do grupy młodzieżowej ale też i do dorosłej.
Kategorie taneczne 1.Hip Hop Formacje 2.B-Boying Formacje 3.Popping - solo (bitwa) 4.Locking - solo (bitwa) 5.Kategoria dodatkowa HIP HOP SOLO OPEN (kategoria otwarta bez podziałów wiekowych)
Lider formacji Każda formacja wyznacza przedstawiciela - Lidera który jest reprezentantem zespołu (osoba pełnoletnia, nie musi być tańczącym członkiem zespołu), odpowiada za komunikacje pomiędzy formacją - organizatorem, ponosi pełną odpowiedzialność za swój zespół. Na jego adres będzie przesyłana pełna korespondencja.
Wymagania wiekowe 1. Każdy uczestnik startujący w danej grupie wiekowej będzie musiał udowodnić swój wiek poprzez przedstawienie odpowiedniego dokumentu, którym może być: - Prawo jazdy - Kopia świadectwa urodzenia - Legitymacja szkolna/studencka - Dowód osobisty - Paszport 2. W jednej edycji konkursu uczestnik może występować tylko w obrębie jednej grupy wiekowej.
Wymogi uczestnictwa w edycji krajowej 1. Każdy uczestnik musi być obywatelem lub stałym mieszkańcem kraju, w którym dana edycja się odbywa. 2. Na życzenie organizatora uczestnicy będą musieli być przygotowani na okazanie świadectwa urodzenia, dowodu osobistego, paszportu lub innego dokumentu zaświadczającego o pochodzeniu. 3. Członek danego zespołu podający swoje miejsce zamieszkania , musi mieszkać w danym kraju co najmniej przez 6 miesięcy od momentu zgłoszenia uczestnictwa w konkursie i musi być zdolny do udokumentowania tego faktu na piśmie. 4. Uczestnik konkursu nie może startować w więcej niż dwóch edycjach różnych państw w odstępie trzech kolejnych lat.
Formularze, deklaracje, opłaty 1. Każdy uczestnik zobowiązany jest dokonać zgłoszenia do turnieju poprzez formularz ON-LINE, który zamieszczony jest stronie www.hiphopinternational.pl oraz dokonać wpłaty rejestracyjnej według zamieszczonego schematu w zwrotce formularza. 2. Opłata rejestracyjna wynosi: 30 zł za uczestnictwo w pierwszej z wybranych kategorii i 15 zł za uczestnictwo w każdej następnej z kategorii. *Opłatę należy uiścić na konto Fundacji Talent: Bank Zachodni WBK SA oddz. 5 Poznań, ul. Św. Marcin 66/72. Nr rachunku : 93 1090 1447 0000 0001 0358 8753.* 3. Uczestnicy, którzy dokonali zgłoszenia on-line oraz wpłaty na konto organizatora, otrzymają drogą listową numery startowe oraz identyfikatory 4. Uczestnicy muszą pamiętać o podpisaniu wszystkich przedłożonych przez organizatora formularzy, także tych dotyczących wykorzystywanej muzyki oraz ubezpieczenia. 5. Formularze muszą być zwrócone organizatorowi przed konkursem, wraz z wpłatą "wpisowego", w przeciwnym razie organizator ma prawo nie dopuścić danego zespołu do konkursu. 6. Każdy zespół musi również podpisać deklarację uwalniającą organizatorów, przedstawicieli HHIP, cały personel i sponsorów od odpowiedzialności za wypadki lub jakiekolwiek uszkodzenia ciała, które mogą mieć miejsce podczas trwania konkursu. 7. Każdy zespół musi podpisać deklarację zezwalającą przedstawicielom HHIP, organizatorom i sponsorom wykorzystywać wizerunek zespołu poprzez nagrywanie jego występów na różnego rodzaju nośnikach - dla potrzeb telewizji, radia, prasy, Internetu, public relations itp.
Zmiany w składzie zespołu W wypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności zespoły mogą dokonać zmian w swoim składzie, ale za każdym razem muszą odpowiednio wcześniej zgłosić takie zmiany organizatorowi konkursu.
Kolejność występowania grup wiekowych 1. Juniorzy 2. Młodzież 3. Dorośli Uwaga: kolejność może ulec zmianie po uprzednim poinformowaniu o tym zespołów przez organizatora.
Podłoga Strefę konkursową stanowi podłoga o wymiarach 9,1 x 9,1 m., wykorzystywana we wszystkich etapach konkursu. W szczególnych okolicznościach organizator może zmienić wymiary dostosowując się do warunków panujących w obiekcie wykorzystanym do przeprowadzenia konkursu, ale musi o tym fakcie powiadomić odpowiednio wcześniej wszystkich uczestników.
Strój Stroje uczestników konkursu mogą zawierać takie dodatki jak: kapelusze, czapki, rękawiczki, szaliki, biżuterię itp. Zrzucanie poszczególnych części garderoby w trakcie występu jest możliwe pod warunkiem, że stanowi ono element układu i nie narusza dobrego smaku oraz powszechnie przyjętych norm etycznych. Wszelkie elementy, które zostały zrzucone muszą być usunięte poza strefę konkursową, nie można też nimi rzucać w publiczność.
Zabronione jest wykorzystywanie olejków do ciała i wszelkich innych substancji do ciała bądź odzieży, które to substancje mogą wpłynąć na stan czystości i suchości podłogi a co za tym idzie na bezpieczeństwo pozostałych uczestników. Zespoły mogą wykorzystywać obuwie do jazzu, inne rodzaje obuwia do tańca, tenisówki i obuwie sportowe. Obuwie musi być czyste, absolutnie zabronione jest występowanie w obuwiu używanym na ulicy. Nie wolno także tańczyć na boso.
Rekwizyty Rekwizyty nie uznawane za integralną część strojów zespołu (np. krzesła, puszki, instrumenty muzyczne itp.) Nakolanniki, kaski i inne elementy zapewniające bezpieczeństwo są dozwolone, ale zalecane jest w miarę możliwości ich ukrywanie aby nie wpływały one na całość wrażenia i nie dekoncentrowały jury.
Aspekty medyczne 1. Obowiązkiem szefa zespołu jest zgłoszenie wszelkich niedyspozycji fizycznych i urazów będących udziałem członków zespołu, podczas trwania konkursu. 2. Jeśli bezpośrednio przed konkursem lub w czasie jego trwania uczestnik zachoruje, dozna urazu lub jego kondycja fizyczna (bądź psychiczna) okaże się zbyt ryzykowna, osoba taka może zostać uznana przez organizatora za niezdolną do brania udziału w konkursie lub dalszej jego części. 3. W przypadku gdy kondycja fizyczna lub emocjonalna uczestnika konkursu poddana jest w wątpliwość, organizator zastrzega sobie prawo do wymogu przedłożenia przez konkursowicza zaświadczenia od lekarza stwierdzającego zdolność do uczestniczenia w konkursie.
Wyposażenie techniczne/ oświetlenie i nagłośnienie 1. Organizator musi zapewnić uczestnikom profesjonalny sprzęt nagłaśniający i oświetleniowy. 2. Podczas konkurs w składzie sprzętu nagłaśniającego powinien znaleźć się wzmacniacz, mikser, odtwarzacz CD i przynajmniej 4 mikrofony – 2 do wykorzystania przez występujących i 2 dla publiczności. 3. Konsola kontroli prędkości odtwarzania dźwięku nie jest gwarantowana.
Wymogi muzyczne względem występu 1. Prezentacje zespołów odbywają się do muzyki wybranej i przywiezionej na nośniku (CD) przez uczestników. W żadnym wypadku organizator nie jest zobligowany do zapewnienia podkładu muzycznego. 2. Muzyka, do której występuje dany zespół ma być jedynym utworem nagranym na CD podanym do odtworzenia. 3. Na płycie CD musi być wyraźnie napisana nazwa zespołu biorącego udział w konkursie. 4. Muzyka wykorzystana jako podkład do występu może składać się z dowolnej liczby utworów zmiksowanych w jedną całość. 5. Dozwolone są różne efekty dźwiękowe i kompozycje własne. Organizatorzy przestrzegają jedynie przed zbytnim „przeładowaniem” dźwiękami i efektami, co mogłoby obniżyć walory występu i tym samym noty sędziowskie. 6. Słowa wykorzystane w muzyce nie mogą zawierać obraźliwych treści i wulgarnego języka. 7. Uczestnicy mogą dodać fragment muzyki lub całkowicie ją zmienić w momencie awansowania do dalszego etapu konkursu. Muszą jednak odpowiednio wcześnie powiadomić o wprowadzonych zmianach organizatora, w przeciwnym razie grozi im wykluczenie. 8. Zespoły powinny zamieścić na CD dostarczonym organizatorowi następujące informacje na temat swojego podkładu muzycznego: a. Nazwa artysty b. Tytuł utworu c. Nazwa kompozytora d. Wydawca e. Nazwa wytwórni płytowej 9. Ze względu na zapisy prawne dotyczące praw autorskich organizator zastrzega, że może nie zgodzić się na wykorzystanie danego utworu w nagraniu telewizyjnym lub radiowym. W związku z tym organizator rezerwuje sobie prawo do poproszenia zespołu o zamianę utworu na taki, który będzie mógł być wykorzystany w nagraniach.
Czas trwania występu Pokaz musi zostać zawarty w czasie 2 minut. Możliwe jest wykonanie układu w czasie krótszym, przy czym dolną granicą jest 1 minuta i 55 sekund. Z kolei górną granicą są 2 minuty i 5 sekund. Czas mierzony jest od pierwszego do ostatniego dźwięku.
Próby Organizator zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom miejsca odpowiedniego do przeprowadzenia prób przed występem. Obowiązkiem organizatora jest również zapewnienie miejsca do przebierania.
Przebieg konkursu 1. W zależności od liczby zgłoszonych uczestników organizator może przeprowadzić konkurs w trzech etapach: eliminacjach, półfinałach i finałach. Ostateczna decyzja zostanie podjęta po zamknięciu listy uczestników i wpłacie wpisowego przez każdy z zespołów. Organizator ma obowiązek odpowiedni0o wcześniej poinformować o ostatecznej decyzji wszystkie zespoły. 2. O liczbie zespołów awansujących do kolejnych etapów również decyduje ilość zgłoszeń i czas jaki będzie dedykowany na każdy z etapów. Przy decyzjach stosowana będzie następująca skala: a. 1 – 10 zespołów = awans maksymalnie 5 z nich b. 11 - 15 zespołów = awans maksymalnie 7 z nich c. Powyżej 16 zespołów = awans maksymalnie 12 z nich
Zmiany w układach choreograficznych Zespół ma prawo do dokonania zmian w swoim układzie podczas awansowania z jednej rundy do drugiej.
Kolejność występów 1. Kolejność w jakiej będą występować zespoły zostanie ustalona losowo (komputerowo) przez organizatora. 2. Kolejność występowania w półfinałach i finałach uzależniona jest od ilości zdobytych przez dany zespół punktów. Grupa z najmniejszą liczbą punktów występuje jako pierwsza, z największą liczbą punktów – ostatnia.
Opinie i oceny Każdemu zespołowi, który odpadł z konkursu w drodze eliminacji przysługuje prawo do spotkania z przedstawicielami HHIP i jury. W jednym spotkaniu uczestniczy 1 zespół i członkowie jury, którzy przedstawiają swoją argumentację dotyczącą decyzji odpadnięcia danego zespołu.
Celem takiego spotkania, którego czas nie powinien przekroczyć 10 minut, jest poinformowanie zespołu o popełnionych błędach. Ma to być rodzaj pomocy dla zespołu i wsparcie zapewniające lepszy start w następnych edycjach konkursu. W przypadku nieodpowiedniego zachowania któregokolwiek z członków zespołu sędziom przysługuje prawo do zamknięcia sesji. Aby zachować obiektywność i uczciwości ocen sędziowskich cały przebieg konkursu będzie rejestrowany w formie video.
Wskazówki dotyczące pokazu Przygotowując swój występ pamiętajcie o wykorzystaniu prawidłowych dla danego stylu rodzajów ruchów, stanowiących jednocześnie odzwierciedlenie Waszych najsilniejszych stron i osobowości. Liczy się oryginalność i kreatywność, np. zbudowanie w swojej choreografii jakiejś historii.
Nie próbuj kopiować i naśladować elementów układów wykorzystanych w poprzednich mistrzostwach przez inne zespoły. Nie ma gotowych elementów, które zagwarantowałyby wygraną.
Jury składa się z bardzo doświadczonych i znających się na rzeczy osób, które zawsze doceniają oryginalność i świeżość tancerzy. Bądź sobą, tańcz z zachowaniem stylu, ale też z pasją i prawdziwym oddaniem.
Jurorzy będą szacować zdolności danej grupy przez pryzmat najsłabszego z jej członków, dlatego pamiętaj, że jeśli w Twojej grupie jest osoba dużo słabsza ruchowo lub młodsza wiekiem a przez to niewystarczająco silna – może to niekorzystnie wpłynąć na noty sędziowskie.
Dopuszcza się uzasadnione wykorzystanie elementów zaczerpniętych z tańca ludowego i tańców etnicznych (np. Salsa, Capoeira).
Motywy gimnastyczne i akrobatyczne nie będą wpływały na ocenę jury, chyba, że zostaną umiejętnie wplecione w całość choreografii.
Gorąco zachęcamy do wymyślania i zastosowania tzw. ruchów autorskich, powstałych wg własnego pomysłu oraz wyuczonych w drodze prób i ćwiczeń przez całą grupę. Motywy szczególnie trudne, ciekawe choreograficznie i wykonane z odpowiednią precyzją pozytywnie wpłyną na ocenę całości układu. Ponadto „ruchy autorskie” wyróżniają daną grupę spośród innych i mogą stać się jej znakiem rozpoznawczym. Zaleca się jednak umiar i ostrożność w ilości zastosowań tego typu elementów – w przeciwnym razie grupa może nie zdążyć wykorzystać wystarczającej ilości oficjalnie akceptowalnych motywów z poszczególnych stylów tańca hip hop.
Nagrody HHIP przewiduje dla zwycięzców w poszczególnych kategoriach tańca nagrody w postaci: dofinansowania w wyjeździe na Finał Światowy WHHDC Las Vegas 2009, pełnej pomocy podczas załatwiania wszelkich formalności związanych z wyjazdem do USA (tj. organizacja wylotu, zakwaterowanie w Las Vegas, wsparcie podczas imprezy w Las Vegas, pomocy w uzyskaniu wizy) oraz pozostałe nagrody o łącznej wartości 20.000 zł
UWAGA: Hip Hop International Poland zastrzega sobie możliwość zmian regulaminu w zależności od zmieniających się sytuacji niezależnych od organizatora. Pełen regulamin będzie dostępny po zamknięciu listy uczestników |
Kryteria: |
ZASADY PUNKTACJI Sędziowie korzystają z dziesięciostopniowej skali, gdzie 1 punkt oznacza najsłabszą ocenę a 10 punktów – najlepszą. Na ocenę składa się wykonanie i umiejętności:
Wykonanie – 60% (6 punktów z 10): ogólny poziom wykonania układu tanecznego, ilość zastosowanych stylów hip- hop, poziom trudności, odpowiednie wykorzystanie przestrzeni scenicznej, umiejętność pokazania się na scenie i wzbudzenia emocji.
Na poziom wykonania i 60% oceny składają się:
>>> Pomysłowość – 10%: umiejętność ciekawego, oryginalnego łączenia poszczególnych stylów i ruchów, sposób przechodzenia do elementów wykonywanych na podłodze, wstawania, przejścia do kolejnych punktów swojego występu. Oceniany będzie też wygląd i wykorzystane stroje.
>>> Inscenizacja - 10%: zespół musi na każdym etapie swojego występu prezentować niezmiennie świadomość zachowania odpowiednich odległości w poszczególnych formacjach, w interakcjach pomiędzy tancerzami i przy konkretnych ruchach. Dobre rozplanowanie i wykorzystanie całości przestrzeni będzie dodatkowym atutem. Taniec musi odbywać się na trzech poziomach (góra, środek, dół): chodzi o ruchy z wykorzystanie ramion, rąk, nóg, klatek piersiowych i stóp – całość skomponowana w sposób pomysłowy i nieprzewidywalny.
>>> Osobowość sceniczna, projekcja, intensywność, pewność siebie (10%)- układ składa się z zestawu dynamicznych ruchów wykonywanych przez całość zespołu, ale też z wielu indywidualnych gestów i póz. Podczas prezentowania danego elementu przez jedną lub więcej osób, pozostali członkowie zespołu muszą kontynuować ten fragment, co wpływa na intensywność całości. Prezentacja układu musi odbywać się z odpowiednią mimiką, niezmiennie odzwierciedlającą pasję tańczących poprzez zachowany kontakt wzrokowy, ruchy ciała oddające pewność siebie i uwielbienie dla tańca. Krotko mówiąc – liczy się to jak zespół potrafi się „sprzedać” na scenie.
>>> Styl, strój, aparycja (10%): stylem jest tu zdolność zespołu do przekazania sobą (swoim wyglądem, postawą, energią) swobodnego i autentycznego stylu hip hop. Zastosowane elementy stroju i dodatków powinny odzwierciedlać prawdziwy, miejski styl uliczny. Członkowie grupy nie muszą być ubrani identycznie – liczy się pomysłowość i oryginalność. Można wykorzystać elementy stroju nawiązujące do tematyki pokazu, ale nie zaleca się stosowanie kostiumów teatralnych.
>>> Wartość rozrywkowa/ wpływ na publiczność (10%): zespół musi przez cały czas swojego występu oddziaływać na publiczność, wchodzić z nią w interakcje, wywoływać emocje i entuzjazm, np. radość, ekscytację, śmiech , zaangażowanie a nawet wzruszenie – w zależności od stylu pokazu. Ważne by pozostawić po sobie długotrwałe wrażenie i zapaść w pamięć.
>>> Różnorodność stylów Hip Hop (10%): w układzie choreograficznym należy zastosować minimum 3 style street dance. Im więcej stylów zostanie wykorzystanych, tym więcej punktów można uzyskać. Całość musi zostać skomponowana w taki sposób aby stanowić jedność a nie oderwane od siebie poszczególne elementy ruchów.
Umiejętności: stanowić będą 40% całości oceny sędziowskiej. Jurorzy oceniać będą całość wykonania i poziom trudności wykorzystanych stylów tańca hip hop (locking, popping, vogueing itp.). Uwaga zwracana będzie na jakość wykonania ruchów poprzez umiejętne wykorzystanie ramion, nóg, przemieszczanie ciała, trzypoziomowe kombinacje i synchronizację całości.
Na ocenę umiejętności składać się będą : >>> Muzykalność (10%): pokaz i choreografia odpowiednio oddające charakter wykorzystanej muzyki,jej czas trwania i nastrój. Liczyć się będzie synchronizacja a także elementy dodatkowe, jak np. wydawanie dźwięków w przerwach emitowania muzyki poprzez klaskanie, odgłosy wokalne, odtwarzanie rytmu stopami itp.
>>> Synchronizacja (10%): układ taneczny musi być wykonywany przez członków grupy w sposób jednoczesny, zsynchronizowany. Dopuszcza się ….
>>> Wykonanie/ kontrola nad ruchami i stabilizacja (10%): zespół musi utrzymywać stałą kontrolę nad szybkością ruchów, ich ukierunkowaniem, stabilnością podczas ewolucji i postawą w trakcie trwania pokazu.
Trudność wykonania autentycznych stylów Hip Hop (10%): poziom trudności mierzony jest zdolnością poszczególnych członków grupy do wykonania najróżniejszych technik i stylów hip hop, która to zdolność prezentowana jest podczas wykonywania swojego układu tanecznego. Pod uwagę brana jest również liczba członków zespołu, która z sukcesem zaprezentuje wszystkie założone elementy choreografii, i która poprzez wykorzystanie wielu elementów zaczerpniętych z różnych stylów udowodni swoje rozumienie pochodzenia hip hopu. Przykład: zespół złożony z 5 osób, z których wszystkie tak samo dobrze wykonają dane elementy z konkretnego stylu będzie wyżej oceniony niż zespół, w którym tylko dwóch członków wykona wszystkie elementy prawidłowo. Inny przykład: grupa, w której 5 członków wykona prawidłowo style locking, pop ping i breaking otrzyma wyższą notę niż taka sama liczbowo grupa, która wykona wyłącznie breaking. |
Program: |
I DZIEŃ SOBOTA 25.04.2009
9:00 -10:30 – WORKSHOPY (BUDDHA STRETCH, STORM, JO-DANCE)
11:00 - 13:00– Check in, Otwarcie Drzwi, rejestracja
13:00 – Otwarcie Imprezy, przywitanie ekip, przedstawienie Jury, sponsorów itd.
13:15 – 16:00 - Runda Prezentacyjna (2 min. muzyka własna) KATEGORIA: HIP HOP FORMACJE
16:00 – 16:30 - Runda Prezentacyjna (1 min po 5 osób, muzyka organizatora) KATEGORIA: POPPING / BATTLE / - PB -
16:30-17:00 Przerwa
17:00 -17:30- Runda Prezentacyjna (1 min po 5 osób, muzyka organizatora) KATEGORIA: LOCKING / BATTLE / - LB -
17:30 – 19:00 - Runda Prezentacyjna (1 min po 5 osób, muzyka organizatora) KATEGORIA: HIP HOP / SOLO OPEN / - HHS –
19:00 – 20:00 – Runda półfinałowa KATEGORIA: HIP HOP / SOLO OPEN / HHS - (1 min po 5 osób, muzyka organizatora)
II DZIEŃ NIEDZIELA 26.04.2009
9:00 -10:30 – WORKSHOPY (BUDDHA STRETCH, STORM, JO-DANCE)
11:00- Otwarcie Drzwi, Check in
13:00 –13:30- B-boying: Prezentacje formacji (2 min.)
13:30 – 13:45 - Finały (2 min. muzyka własna, 4 Formacje) KATEGORIA: HIP HOP FORMACJE / Juniorzy / 7- 12 lat – HHFJ
13:45 – 14:00 - Finały (2 min. muzyka własna, 4 Formacje) KATEGORIA: HIP HOP FORMACJE / Młodzież / 12-18 lat – HHPM
14:00 – 14:15 - Finały (2 min. muzyka własna, 4 Formacje) KATEGORIA: HIP HOP FORMACJE / Dorośli / powyżej 18.lat – HHFD
14.15 – 14.45 – Przerwa + Konkurs Sponsorski
14:45 – 15:00 – Finały (3 Bitwy 4 wyjścia X 45 sek., muz. organizatora) KATEGORIA: POPPING / BATTLE / - PB
15:00 – 15:30 – Finały (prezentacja solo 1,5 min. muz. własna) KATEGORIA: HIP HOP / SOLO OPEN / - HHS
15:30 – 15:45 - Finały (3 Bitwy 4 wyjścia X 45 sek. organizatora) KATEGORIA: LOCKING / BATTLE / - LB
15:45 – 16:25 - Finały (Battle - 3 i 4 miejsce:15 min. - 1 i 2 miejsce: 15 min.) KATEGORIA: BBOYING FORMACJE – BBF
16:30 – Przerwa
Ok. 18.00 – GALA FINAŁOWA/ROZDANIE NAGRÓD
UWAGA: Organizator zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w planie imprezy a czasy przedstawione w scenariuszu mają charakter orientacyjny.
|
Nocleg: |
DOMY STUDENCKIE: 1. Akademia Rolnicza - Blok A przy ul. Dożynkowej 9, tel (061)846-66-03 2. Bloki przy ul.Piątkowskiej 94: * "Jurand" bl 3a, tel.(061) 846-64-66 * "Danuśka" bl 3b, tel.(061) 846-64-74, -75, -76 * "Maćko" bl 3c tel.(061) 846-64-85 3. Dom Studencki nr 1 i nr 2, ul. św. Rocha 9, tel.(061) 875-14-23 4. Dom Studencki nr 5 i nr 6, ul. św. Rocha 11, tel.(061) 66-52-594 5. Dom Studencki "Babilon", ul. Dożynkowa 9b, tel.(061) 820-10-72
SCHRONISKA MŁODZIEŻOWE, HOSTELE: * Niepubliczne Szkolne Schronisko Młodzieżowe "Hanka" ul. Biskupińska 27 60-463 , Poznań-Strzeszyn Telefon: (0-61)822-10-63 , 840 71 28 v Fax: (0-61)822-10-63
* Schronisko Młodzieżowe - TPD ul. Drzymały 3 60-613 , Poznań Telefon: (0-61)848-58-36 Fax: (0-61)849-09-82
* Szkolne Schronisko Młodzieżowe nr 1 ul. Głuszyna 127 61-329 , Poznań Telefon: (0-61)878-84-61 Fax: (0-61)879-31-34
* Szkolne Schronisko Młodzieżowe nr 3 (II kat.) ul. Berwińskiego 2/3 60-765 , Poznań Telefon: (0-61)866-40-40
* Schronisko Młodzieżowe Artesya ul. Wołowska 64 60-167 , Poznań Telefon: +48 61 868 55 52 Fax: +48 61 868 55 52
* By The Way Hostel Półwiejska 19/10 61-885 , Poznań Telefon: +48698380473
* Cinnamon Hostel ul. Gwarna 10 Poznań Telefon: +48 61 851 57 57
* Hostel Dizzy Daisy
Al. Niepodległości 26 61-714 , Poznań Telefon: (061)829 39 02 ; (+48) 513 151 974
* Frolic Goats Hostel
ul. Wrocławska 16/6 61-838 , Poznań Telefon: 061/852 44 11 , 501/144 704 , 510/587 978
* Szkolne Schronisko Młodzieżowe - Zaniemyśl ul. Poznańska 28 63-020 , Zaniemyśl Telefon: (0-61)285-72-89 , +48 505 006 306 |