EAT YOUR FEET #3 | Hip Hop | House | Popping | Dance Contest 2014

EAT YOUR FEET #3 | Hip Hop | House | Popping | Dance Contest 2014
Data: 15.11.14   (To wydarzenie już się odbyło!)
Lokalizacja: Rumia
Miejsce: MOSiR Rumia, ul. Mickiewicza 49
Patronat: TAK (Jak zdobyć i co daje patronat?)
Facebook: Wydarzenie na Facebooku
Opis:

III Edycja EAT YOUR FEET --> 15 Listopada --> Hala Widowiskowo-sportowa MOSiR w Rumi --> NADCHOOODZIII !
ORGANIZATOR: Grupa Taneczna EMBI oraz Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Rumi.
Po kolejnym sukcesie II edycji EYF... Nie zamierzamy na tym poprzestać i szykujemy dla was mamy nadzieję jeszcze lepszą imprezę. liczymy, że jak co roku zjawicie się w jeszcze większym gronie. Specjalnie dla Was staramy się dopiąć każdy szczegół na ostatni guzik, żebyście czuli się idealnie podczas "jedzenia stóp".


Zasady:


REGULAMIN zawodów tanecznych Eat Your Feet #3

1.Formacje mogą liczyć od 5 do 20 osób w kategorii Hip Hop Formacje.
2. W eliminacjach i finałach HIP HOP FORMACJE grupy prezentują się w układach tanecznych ( muzyka do 5 minut).
3. Uczestnik może zaprezentować się tylko raz w danej formacji tanecznej.
4. Soliści tańczą do muzyki organizatora w pojedynczych wyjściach, czas do 45 sekund. Wyłonionych zostanie 8 lub 16 solistów (w zależności od ilości zgłoszeń) którzy stoczą bitwę (ilość wyjść ustala jury).
5. Oceniać będzie trzyosobowe jury powołane przez organizatora, które ma prawo do oceniania również według własnych kryteriów.
6. Jury może przerwać występ jeżeli przekracza limit czasu określonego w regulaminie.
7. Dopuszcza się nośniki dźwięku takie jak: płyta CD oraz pendrive tylko z 1 utworem. 8. Grupa ma obowiązek sprawdzić płytę CD bądź pendrive'a u DJa przed występem. 9. Próby parkietu odbywają się od godz. 9.00 do godz. 10.45.
10. W czasie występów zabronione jest wykorzystywanie ognia oraz materiałów pirotechnicznych.
11. Do dyspozycji zespołów są sale przeznaczone na garderoby.
12. Organizator nie odpowiada za rzeczy pozostawione w salach garderobach.
13. Wszystkie zespoły przyjeżdżają na koszt własny lub instytucji delegującej.
14. Grupy uczestniczące w Eat Your Feet powinny posiadać odpowiednią liczbę opiekunów, który ponosi całkowitą odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników. 
15. Szczegółowy plan prezentacji grupy otrzymują w dniu przyjazdu.
16. Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie prawidłowej formy zgłoszenia na email – tj. Imię, nazwisko, ksywa, (bądź nazwa formacji) wiek, KATEGORIA
17. Prosimy o punktualne przybycie na rejestrację i rozpoczęcie turnieju. Osoby,które przewidują opóźnienie proszone są o kontakt telefoniczny w dniu imprezy.
18. Zgłoszenia wysłane po 1 listopada mogą zostać nie uwzględnione w zależności od ilości zgłoszeń. Opłata startowa w jednej kategorii po 1 listopada- wynosi 20 zł/ osoba, natomiast w dzień zawodów 25 zł/ osoba
19. Na hali obowiązuje bezwzględny zakaz palenia (czegokolwiek) oraz spożywania alkoholu.
20. Organizator zapewnia opiekę medyczną w trakcie trwania turnieju.
21. Wszyscy uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ obowiązujących na terenie obiektu.
22. Na prowadzenie reklamy w każdej postaci należy uzyskać zgodę organizatora. Wymiary parkietu 10x10 m.
23. Wszystkie pytania i kwestie sporne prosimy przekazywać organizatorowi. Email: embi.dance@gmail.com
24. Każdy uczestnik jest zobowiązany do zapoznania się z regulaminem imprezy. Organizator zastrzega sobie możliwość zmian w regulaminie.

Kategorie:



- Hip-Hop Dance || 1 vs 1
- House Dance || 1 vs 1
- Popping || 1 vs 1
- Eat Your Beat
- Formacje || Show case

Jury:


# JASIEK | Co Jest Crew | Wrocław
# PAULA | Enzym Crew | Gdańsk
# PITZO | Kontrabanda Crew | Lublin

Program:

08:00 – 10:00 --> zapisy, rejestracja
11:00 --> Rozpoczęcie Contestu
11:15 – 12:45 --> 1 runda eliminacji Hip-Hop (solo po 40sec)
12:50 – 13:10 --> eliminacje Popping (solo po 40sec)
13:15 – 13:30 --> eliminacje House (solo po 40sec)
13:30 – 13:45 --> Przerwa
13:45 – 14:10 --> eliminacje Eat your Beat (solo po 45 sec)
14:10 – 14:45 --> eliminacje Formacje 
14:45 – 15:10 --> 2 runda eliminacji Hip-Hop 
15:10 – 16:30 --> Przerwa
16:30 – 17:45 --> Top 16 Popping, House, Hip-Hop - 
(walki aż do Półfinału, Top 16 po 1 secie, od Top 8 po 2 sety)
17:45 – 17:55 --> Top 8 Eat your Beat – (solo po 45sec)
17:55 – 18:10 --> Przerwa
18:10 – 18:20 --> Pokaz sędziów 
18:20 – 18:35 --> Finały Formacje
18:35 – 18:55 --> Finały Popping, House, Hip-Hop, Eat your Beat (po 3 sety), (Eat your Beat Top 3 solo po 1 min)
18:55 – 19: 25 -> przerwa
19:25 – 20:00 --> zakończenie imprezy, wręczenie nagród
23.00 Afteros Parteros 

Nagrody:


# Hip hop 1 vs 1 --> 1st place 500 zł
# House 1 vs 1 --> 1st place 500 zł
# Popping 1 vs 1 --> 1st place 500 zł
# Crew Show case --> 1st place 1000zł

Prowadzący:


# RUFIN MC 

Dje:


# DJ KOBI & DJ MAŁY

Afterparty:

#Soon...

Start:

Start Godz.11

Wjazd:

Publika Freee


OPŁATA STARTOWA / FEE:
Pierwsza kategoria 15 zł/osoba, każda kolejna 10 zł/osoba.

ZGŁOSZENIA z niższą kwotą startową TRWAJĄ DO DNIA 1 LISTOPADA. Po tym terminie opłaty startowe wynoszą:
Pierwsza kategoria 20 zł/osoba, każda kolejna 15 zł/osoba

Zgłoszenia:



ZGŁOSZENIA / REGISTRATION :
Wysyłamy na mail: eatyourfeet1@gmail.com
W zgłoszeniu: imię, nazwisko, (ksywka), Miasto, kategoria.
Jeśli zgłaszamy ekipę wysyłamy nazwę formacji oraz miasto i ilość tancerzy.
------
eatyourfeet1@gmail.com ---> name, (nick), City, Category, name of the crew (number of members)

OPŁATA STARTOWA / FEE:
Pierwsza kategoria 15 zł/osoba, każda kolejna 10 zł/osoba.

ZGŁOSZENIA z niższą kwotą startową TRWAJĄ DO DNIA 1 LISTOPADA. Po tym terminie opłaty startowe wynoszą:
Pierwsza kategoria 20 zł/osoba, każda kolejna 15 zł/osoba

W DZIEŃ ZAWODÓW ZGŁOSZENIA SĄ MOŻLIWE. 
Opłata startowa na ten dzień(15.11.14) wynosi 25 zł/osoba i 20 zł za każdą kolejną kategorię.

  • Dodał: Cembra
  • Zakceptowany: 07.02.14
  • Ostatnie zmiany: 10.11.14


© 2001 - 2024 Break.pl - Prawdziwa strona Hip-Hop'u! Zgłoś błąd | Początek strony