X Ogólnopolskie Konfrontacje Zespołów Tanecznych

Data: 27.11.10   (To wydarzenie już się odbyło!)
Lokalizacja: Bydgoszcz
Miejsce: Kino-teatr „Adria”, ul. Toruńska 30
Patronat: NIE (Jak zdobyć i co daje patronat?)
Opis:

X już Konfrontacje to szansa dla młodych zespołów tanecznych zaistnienia na „dużej" scenie, okazja do porównania swoich umiejętności z tym, co proponują inne grupy. Oprócz wzajemnej rywalizacji, tancerze mają tutaj okazję wymienić się pomysłami i doświadczeniami, zasięgnąć porady u innych instruktorów i choreografów. W przeglądzie uczestniczą głównie zespoły amatorskie prezentujące spektakle i miniatury taneczne w technikach tańca współczesnego, nie brak jednak grup prezentujących inne style oraz formy taneczne.

 

Regulamin konfrontacji

 

1.ORGANIATORZY

  • Wojewódzki Ośrodek Kultury i Sztuki „Stara Ochronka"

  • Kino-teatr „Adria", ul. Toruńska 30, Bydgoszcz

 

2.CEL IMPREZY

popularyzacja zespołowych form tanecznych i ich walorów artystycznych;

przegląd zespołów tanecznych, konfrontacja poziomu i możliwości artystycznych;

wymiana pomysłów i doświadczeń w zakresie prezentowanych programów między instruktorami, choreografami i uczestnikami.

 

3.TERMIN I MIEJSCE IMPREZY

27 listopada 2010.Kino-teatr „ADRIA", Ul.Toruńska 30, Bydgoszcz

 

4.TERMIN NADSYŁANIA ZGŁOSZEŃ

  • nadesłanie karty zgłoszenia i płyty DVD z programem konkursowym do dnia 15 listopada 2010r.

  • o przyjęciu zgłoszenia zespoły zostaną powiadomione drogą e-mail lub telefonicznie do dnia 19.11.2010r.

 

5.KATEGORIE TANECZNE I WIEKOWE

Grupa A.

  • w imprezie mogą uczestniczyć zespoły pracujące w oparciu o różne techniki taneczne, prezentujące:

-spektakle ( czas 15 min.)

-miniatury, etiudy , inscenizacje ( 1-2 prezentacje o łącznym czasie do 8 min.).

 

W kategoriach wiekowych:

  • 7-12 lat (do rocznika 1997)

  • 13-16 lat (do rocznika 1993)

  • powyżej 16 lat ( od rocznika 1992)

 

Grupa B.

  • zespoły tańca nowoczesnego ( 1 prezentacja o czasie do 3 min.)

  • formacje hip-hop ( 1 prezentacja o czasie do 3 min.).

 

W kategoriach wiekowych:

  • 12-15 lat (do rocznika 1994)

  • powyżej 15 lat ( od rocznika 1993)

 

6. WARUNKI UCZESTNICTWA

  • nadesłanie karty zgłoszenia w terminie

  • dokonanie 50% opłaty akredytacyjnej na konto organizatora (proszę zabrać dowód wpłaty) i reszty w dniu imprezy nie później niż do godz. 10.00 w Biurze Organizacyjnym.

  • dostarczenie w dniu przyjazdu nagrań z opisem( tytuł prezentacji i nazwa zespołu ), każde nagranie na oddzielnej płycie CD.

 

7.KRYTERIA OCENY

komisja powołana przez organizatora imprezy oceniać będzie:

  • dobór repertuaru i muzyki

  • pomysłowość , choreografię i technikę wykonania

  • estetykę i dobór kostiumów

  • ogólny wyraz artystyczny

 

8.NAGRODY

  • jury przyzna nagrody pieniężne , rzeczowe i dyplomy w każdej kategorii tanecznej i wiekowej oraz upominki (nagrody pocieszenia)

  • każdy zespół otrzyma dyplomy za udział

  • jury przyzna nagrody dla najlepszych choreografów

 

9.INNE ZAŁOŻENIA ORGANIZATORA

  • opłata akredytacyjna w wysokości 15 zł od osoby;

  • koszty podróży zespoły pokrywają we własnym zakresie;

  • instytucje zgłaszające zespół winny go ubezpieczyć na czas podróży i pobytu na imprezie;

  • instruktor i opiekunowie (odpowiednio do liczby uczestników) mają na imprezę wstęp bezpłatny;

  • rejestracja imprezy bez dokonania przed imprezą wpłaty w biurze organizacyjnym w wysokości 30 zł. jest zabroniona.

  • można zamówić płytę DVD z imprezy w cenie 30 zł.

  • organizator nie odpowiada za rzeczy pozostawione na terenie miejsca imprezy;

  • każdy zespół powinien posiadać odpowiednią liczbę opiekunów;

  • regulamin imprezy jest regulaminem wewnętrznym i kwestie sporne, nie ujęte w regulaminie rozstrzyga jury i organizator imprezy.

  • organizator zastrzega sobie prawo do zmiany przydziału nagród , łączenia kategorii wiekowych

  • i tanecznych oraz zmiany programu imprezy w przypadku zbyt małej lub zbyt dużej ilości zespołów.

 

10.INFORMACJE

Główny instruktor ds. tańca mgr Małgorzata Wójcik

Tel.052-585 15 01 ( 02,03 ) pon. i śr. w godz. 12.00-14.00

tel. komórkowy 600 227 962 ; e-mail : malgorzata.wojcik@interia.eu

 

RAMOWY PROGRAM IMPREZY

  • 08.00-09.00 -przyjazd i rejestracja zespołów

  • 08.00-10.00 -próby sytuacyjne na scenie

  • 10.00 -spotkanie z kierownikami zespołów

  • 10.20 -próba prezentacji finałowej zespołów Grupy A

  • 11.00 -rozpoczęcie imprezy

  • 16.00 -wręczenie nagród Grupy A

  • 15.00-16.00 -próby sytuacyjne zespołów z Grupy

  • 16.30 -prezentacje konkursowe Grupy B

 

autor: Małgorzata Wójcik

Facebook:
Kategoria: hip hop, breaking , locking , taniec hip hop
Tagi: brak
  • Dodał: radi
  • Zakceptowany: 17.11.10
  • Ostatnie zmiany: 18.07.11


© 2001 - 2024 Break.pl - Prawdziwa strona Hip-Hop'u! Zgłoś błąd | Początek strony