EAT YOUR FEET vol. 4

EAT YOUR FEET vol. 4
Data: 07.11.15   (To wydarzenie już się odbyło!)
Lokalizacja: Rumia
Miejsce: Hala MOSiR, ul. Mickiewicza 49
Patronat: TAK (Jak zdobyć i co daje patronat?)
Opis:

ORGANIZATOR: Grupa Taneczna EMBI oraz Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Rumi. 
https://www.facebook.com/eMBi.Crew
http://um.rumia.pl/
http://www.mosir.rumia.pl/


Po kolejnym sukcesie III edycji EYF... nie zamierzamy poprzestać i szykujemy dla Was - mamy nadzieję, jeszcze lepszą imprezę. Liczymy, że jak co roku zjawicie się w jeszcze większym gronie. Specjalnie dla Was staramy się dopiąć każdy szczegół na ostatni guzik, żebyście czuli się idealnie podczas "jedzenia stóp".



Zasady:

REGULAMIN zawodów tanecznych Eat Your Feet #4

1.Formacje w kategorii mogą liczyć od 4 do 20 osób.
2. W eliminacjach i finałach Showcase Crew ekipy prezentują się w choreografiach do muzyki własnej (max 5 min.).
3. Uczestnik może zaprezentować się tylko raz w danej formacji tanecznej.
4. Soliści tańczą do muzyki organizatora w pojedynczych wyjściach, czas do 45 sekund. Wyłonionych zostanie 8 lub 16 solistów (w zależności od ilości zgłoszeń) którzy stoczą bitwę (ilość wyjść ustala jury).
5. Oceniać będzie trzyosobowe jury powołane przez organizatora, które ma prawo do oceniania również według własnych kryteriów.
6. Jury może przerwać występ jeżeli przekracza limit czasu określonego w regulaminie.
7. Dopuszcza się nośniki dźwięku takie jak: płyta CD oraz pendrive tylko z 1 utworem. 8. Grupa ma obowiązek sprawdzić płytę CD bądź pendrive'a u DJa przed występem. 9. Próby parkietu odbywają się od godz. 9.00 do godz. 10.45.
10. W czasie występów zabronione jest wykorzystywanie ognia oraz materiałów pirotechnicznych.
11. Do dyspozycji zespołów są sale przeznaczone na garderoby.
12. Organizator nie odpowiada za rzeczy pozostawione w salach garderobach.
13. Wszystkie zespoły przyjeżdżają na koszt własny lub instytucji delegującej.
14. Grupy uczestniczące w Eat Your Feet powinny posiadać odpowiednią liczbę opiekunów, który ponosi całkowitą odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników. 
15. Szczegółowy plan prezentacji grupy otrzymują w dniu przyjazdu.
16. Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie prawidłowej formy zgłoszenia na email – tj. Imię, nazwisko, ksywa, (bądź nazwa formacji) wiek, KATEGORIA
17. Prosimy o punktualne przybycie na rejestrację i rozpoczęcie turnieju. Osoby,które przewidują opóźnienie proszone są o kontakt telefoniczny w dniu imprezy.
18. Opłata startowa wynosi 20 zł/os. za jedną kategorię. Każda kolejna kategoria 15 zł/os.
18. Zgłoszenia wysłane po 1 listopada mogą zostać nie uwzględnione w zależności od ilości zgłoszeń. Opłata startowa w jednej kategorii po 1 listopada- wynosi 20 zł/ osoba, natomiast w dzień zawodów 25 zł/ osoba
19. Na hali obowiązuje bezwzględny zakaz palenia (czegokolwiek) oraz spożywania alkoholu.
20. Organizator zapewnia opiekę medyczną w trakcie trwania turnieju.
21. Wszyscy uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ obowiązujących na terenie obiektu.
22. Na prowadzenie reklamy w każdej postaci należy uzyskać zgodę organizatora. Wymiary parkietu 10x10 m.
23. Wszystkie pytania i kwestie sporne prosimy przekazywać organizatorowi. Email: embi.dance@gmail.com
24. Każdy uczestnik jest zobowiązany do zapoznania się z regulaminem imprezy. Organizator zastrzega sobie możliwość zmian w regulaminie.

Kategorie:


__________________________________________________________
KATEGORIE / CATEGORIES:
- Hip-Hop Dance || 1 vs 1
- House Dance || 1 vs 1
- Popping || 1 vs 1
- Eat Your Beat
- Showcase (ekipy/crews)

Jury:


SPECJALIŚCI / JUDGES:
# KNOPEK
# KRZYSIEK CHAMERA
# GREENTECK

Nagrody:

NAGRODY / PRIZES :
1st place | hip hop,house, popping --> 500zł 

puchary, nagrody rzeczowe / trophies, extra prizes

2nd, 3rd place | hip hop, house, popping --> puchary + nagrody rzeczowe / trophies + extra prizes
------
1st place Crew Showcase --> 1000 zł

Nagrody rzeczowe zapewnia / extra prizes are guaranteed by:
...soon

Prowadzący:


PROWADZĄCY MC:
# HARIBO

Dje:

DJ's:
# DJ KOBI & DJ MAŁY

Wjazd:

__________________________________________________________

OPŁATA STARTOWA:
20 zł/os za pierwszą kategorię. 
Każda kolejna kategoria 15 zł/os.
W przypadku gdy rejestrujemy się w dzień imprezy bez wcześniejszego wysłania zgłoszenia opłata wynosi 20 zł/os za każdą wybraną kategorie.
------
FEE:
20 PLN / person for first category.
Every next category - 15 PLN / person
When You are not registred by mail the participation fee is 20 PLN for every category.

Zgłoszenia:

__________________________________________________________

ZGŁOSZENIA : 
Wysyłamy na mail: eatyourfeet1@gmail.com
W zgłoszeniu: imię, nazwisko, (ksywka), miasto, kategoria.
Jeśli zgłaszamy ekipę wysyłamy nazwę formacji oraz miasto i ilość tancerzy.
------ 
REGISTRATION:
eatyourfeet1@gmail.com ---> name (nick), City, Category, name of the crew (number of members)

  • Dodał: Cembra
  • Zakceptowany: 07.02.15
  • Ostatnie zmiany: 11.10.15


© 2001 - 2024 Break.pl - Prawdziwa strona Hip-Hop'u! Zgłoś błąd | Początek strony