Zasady: |
ZASADY REGULAMINOWE 1. 10th anniversary JSC battle ,Międzynarodowy Dzień Tańca jest: • konkursowym przeglądem dorobku artystycznego z dziedziny tańca, dla dzieci, młodzieży – uczniów szkół podstawowych, gimnazjów, szkół ponad gimnazjalnych oraz uczestników zajęć w ogniskach pracy pozaszkolnej, ośrodkach i klubach kultury . • szkoleniem warsztatowym dla tancerzy w dziecinie tańca hip hop. 2. Naczelną ideą Międzynarodowego Dnia Tańca jest: • upowszechnianie ruchu tanecznego poprzez upamiętnienie idei Międzynarodowego Dnia Tańca • rozwijanie uzdolnień taneczno-muzycznych dzieci i młodzieży, pogłębianie zamiłowań do sztuki tanecznej oraz aktywne uczestniczenie w działalności artystycznej, oświatowej i wychowawczej. • propagowanie tańca hip hop i break dance. • artystyczna konfrontacja tancerzy, wymiana doświadczeń oraz twórcze poszukiwanie nowych form przekazu artystycznego. 3. Przegląd będzie przeprowadzony w następujących formach tanecznych : a) Break Dance; • Kids Battle 1vs1 kat. do 13 lat (rocznik 2002 i młodsi). Czas prezentacji do 70 sekund (2*35 sekund), muzyka organizatora. Battle 1vs1 kat. pow. 13 lat (rocznik 2001 i starsi) Czas prezentacji do 70 sekund (2*35 sekund), muzyka organizatora. • Battle 3vs3. Czas prezentacji do 105 sekund (3*35 sekund), muzyka organizatora. • Fotwoork Contest b) Hip Hop • Solo do 7 lat, -11 lat, 12-15 lat i powyżej 15 lat czas prezentacji do 60s, muzyka organizatora. • Duet do 7 lat, -11 lat, 12-15 lat i powyżej 15 lat czas prezentacji do 60s, muzyka organizatora. • Mini Formacja/mini Team (od 3 - 7 osób) czas prezentacji do 2 minut muzyka organizatora do 7 lat (rocznik 2008 i młodsi); do 11 lat (rocznik 2004 i młodsi; 12-15 lat (rocznik 2003- 2000); powyżej 16 lat (rocznik 1999 i starsi) ADeeM • Formacja/Team (od 8 - 24 osób) do 7 lat; -11 lat; 12-15 lat; i powyżej 15 lat czas prezentacji do 3 minut muzyka własna, do 7 lat (rocznik 2008 i młodsi); do 11 lat (rocznik 2004 i młodsi; 12-15 lat (rocznik 2003-2000); powyżej 16 lat (rocznik 1999 i starsi) • Warsztaty: Magda „Dziama” Zwierzyńska, 26.04. o godzinie 09:00-10:30; 10:40-12:10; 12:20-13:50 14:00-15:30 na sali tanecznej Centrum Tańca ADeeM Dariusz Migacz ul. Nadbrzeżna 34. Koszt 20zł./ class Obowiązuje płyta pendrive lub CD z jednym nagraniem, opisana (nr startowy), zgodna z obowiązującymi przepisami (czas trwania, tempo). Płytę CD należy dostarczyć najpóźniej do DJ (akustyka) na 10 min. przed daną rundą finałową.
4. Warunki uczestnictwa : • Terminowe przysłanie zgłoszenia udziału na załączonej karcie w nieprzekraczalnym terminie 17 kwietnia 2015r. wraz z potwierdzeniem wpłaty na adres e-mail: stowarzyszenie@adeem.pl • Zgłoszenie bez potwierdzonej wpłaty nie będzie przyjete. Brak wpłaty jest jednoznaczny z nieprzyjeciem zgłoszenia w terminie i koniecznością wniesienia podwójnej opłaty startowej za każdą konkurencję i kategorię • Zgłoszenia w terminie 18.04 – 23.04.2015 będą przyjmowane po dokonaniu podwójnej opłaty startowej. • Wpłacenie opłaty startowej: 20zł od osoby/za 1 kategorię, (kolejna kategoria 10zł.) Opłatę należy wpłacić na konto Stowarzyszenie ADeeM, ul. Nadbrzeżna 34, 33-300 Nowy Sącz BGŻ 81203000451110000003959060. • Potwierdzenie uczestnictwa w dniu turnieju. Rejestracji dokonuje przedstawiciel klubu, szkoły, ośrodka kultury. Nie ma możliwości zgłaszania się indywidualnie. Zawodnicy otrzymują numery startowe. • Każdy startujący ma obowiązek posiadać dokument ze zdjęciem stwierdzający wiek zawodnika. Za nieprawidłowe zgłoszenie odpowiada trener lub osoba zgłaszajaca. W przypadku uzasadnionego protestu nieprawidłowo zgłoszeni uczestnicy zostają zdyskwalifikowani w danej kategorii i dyscyplinie tanecznej. Wszelkie opłaty nie podlegają zwrotowi. • Organizator wysyła potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia drogą e-mail oraz zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia zgłoszenia. 5. Prezentacje odbędą się w dwóch turach : Eliminacje, – Hip hop, Break Dance RAMOWY PROGRAM TURNIEJU 08:00 – 08:50 Rejestracja i próba parkietu 09:00 – 16:00 Eliminacje wszystkie kategorie Gala Finałowa – Hip hop, Break Dance RAMOWY PROGRAM TURNIEJU 18:00 solo finały/wszystkie kat. wiekowe/ 18:30 duety finały/wszystkie kat. wiekowe/ 19:00 Mini Formacje/Mini Team finały/wszystkie kat. wiekowe/ 19:30 Formacje/wszystkie kategorie. Jest to orientacyjny program turnieju. Organizator zastrzega sobie prawo do przyspieszenia poszczególnych konkurencji lub ich opóźnienia. Miejscem prezentacji: Hala sportowa Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowym Sączu ul. Nadbrzeżna 34. 6. Wszystkie prezentacje konkursowe będą oceniane przez Komisję sędziowską powołaną przez organizatorów imprezy. Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród nastąpi na zakończenie turnieju. Organizator zapewnia: • Powierzchnię do tańca o wymiarach 14 m x 12 m • Opiekę medyczną podczas trwania turnieju. • Dyplomy uczestnictwa dla wszystkich klubów biorących udział w turnieju. • Madale dla zdobywców I-III miejsca w kat. solo, duet Puchary dla I-III miejsca w kategorii mini formacji i formacji Nagrody finansowe w kategorii: Break Dance 3vs3 Hip hop 16+ FORMACJA lub Mini Formacja Postanowienia ogólne: • Uczestnicy przyjeżdżają na koszt własny lub instytucji delegującej. • Organizator nie ubezpiecza uczestników turnieju oraz nie odpowiada za rzeczy pozostawione w szatniach. • Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie. • Zgłoszenie udziału w turnieju jest wyrażeniem zgody na nieodpłatne wykorzystanie materiałów przez media i organizatorów (zdjęcia, TV, radio, prasa, Internet, itp.). • W przypadku zbyt małej ilości uczestników organizator zastrzega sobie prawo łączenia kategorii. • Protesty rozpatrywane są przez Sędziego Głównego, Przewodniczącego Komisji Skrutacyjnej, Kierownika Organizacyjnego. Wszyscy uczestnicy muszą podporządkować się zaleceniom organizacyjnym, przepisom BHP i PPOŻ. • Uczestnik ma prawo wycofać się z udziału w Turnieju. • Bilet wstępu w cenie: Eliminacje=10zł. Gala=20zł. 7. Wszelkich szczegółowych informacji merytorycznych na temat Międzynarodowego Dnia Tańca 2015 udziela: Hip hop - Dariusz Migacz tel. 602 270 614, e-mail : adeem@adeem.plwww.adeem.pl Break Dance – Rafał Słaby BBoy Materek tel 535 768 250 ,e-mail: bboy0322@gmail.com
- Projekt realizowany przy wsparciu finansowym Miasta Nowego
regulamin mdt 10th anniversary JSC battle cup 2015 Kliknij Aby Pobrać! |