10th anniversary JSC battle Międzynarodowy Dzień Tańca

10th anniversary JSC battle Międzynarodowy Dzień Tańca
Data: 25.04.15   (To wydarzenie już się odbyło!)
Lokalizacja: Nowy Sącz
Miejsce: Hala MOSiR, Nadbrzeżna 34
Patronat: NIE (Jak zdobyć i co daje patronat?)
Facebook: Wydarzenie na Facebooku
Opis:

Dnia 25 kwietnia w hali sportowej MOSiR Nowy Sącz

Nadbrzeżna 34, 33-300 Nowy Sącz  o godzinie 8:00 odbędzie się: 10th anniversary JSC battle +MDT .ZAPRASZAMY WSZYSTKICH MIŁOŚNIKÓW TAŃCA KULTURY HIP HOP.

Podczas imprezy zbieramy kasę na rehabilitacje Cetowego .

Zasady:

ZASADY REGULAMINOWE
1. 10th anniversary JSC battle ,Międzynarodowy Dzień Tańca jest:
• konkursowym przeglądem dorobku artystycznego z dziedziny tańca, dla dzieci,
młodzieży – uczniów szkół podstawowych, gimnazjów, szkół ponad gimnazjalnych
oraz uczestników zajęć w ogniskach pracy pozaszkolnej, ośrodkach i klubach kultury .
• szkoleniem warsztatowym dla tancerzy w dziecinie tańca hip hop.
2. Naczelną ideą Międzynarodowego Dnia Tańca jest:
• upowszechnianie ruchu tanecznego poprzez upamiętnienie idei Międzynarodowego Dnia
Tańca
• rozwijanie uzdolnień taneczno-muzycznych dzieci i młodzieży, pogłębianie zamiłowań do
sztuki tanecznej oraz aktywne uczestniczenie w działalności artystycznej, oświatowej i
wychowawczej.
• propagowanie tańca hip hop i break dance.
• artystyczna konfrontacja tancerzy, wymiana doświadczeń oraz twórcze poszukiwanie nowych
form przekazu artystycznego.
3. Przegląd będzie przeprowadzony w następujących formach tanecznych :
a) Break Dance;
• Kids Battle 1vs1 kat. do 13 lat (rocznik 2002 i młodsi).
Czas prezentacji do 70 sekund (2*35 sekund), muzyka organizatora.
Battle 1vs1 kat. pow. 13 lat (rocznik 2001 i starsi)
Czas prezentacji do 70 sekund (2*35 sekund), muzyka organizatora.
• Battle 3vs3.
Czas prezentacji do 105 sekund (3*35 sekund), muzyka organizatora.
• Fotwoork Contest
b) Hip Hop
• Solo do 7 lat, -11 lat, 12-15 lat i powyżej 15 lat czas prezentacji do 60s, muzyka
organizatora.
• Duet do 7 lat, -11 lat, 12-15 lat i powyżej 15 lat czas prezentacji do 60s, muzyka
organizatora.
• Mini Formacja/mini Team (od 3 - 7 osób) czas prezentacji do 2 minut muzyka organizatora
do 7 lat (rocznik 2008 i młodsi); do 11 lat (rocznik 2004 i młodsi; 12-15 lat (rocznik 2003-
2000); powyżej 16 lat (rocznik 1999 i starsi)
ADeeM
• Formacja/Team (od 8 - 24 osób) do 7 lat; -11 lat; 12-15 lat; i powyżej 15 lat czas prezentacji
do 3 minut muzyka własna, do 7 lat (rocznik 2008 i młodsi); do 11 lat (rocznik 2004 i młodsi;
12-15 lat (rocznik 2003-2000); powyżej 16 lat (rocznik 1999 i starsi)
• Warsztaty: Magda „Dziama” Zwierzyńska, 26.04. o godzinie 09:00-10:30; 10:40-12:10;
12:20-13:50 14:00-15:30 na sali tanecznej Centrum Tańca ADeeM Dariusz Migacz ul.
Nadbrzeżna 34. Koszt 20zł./ class
Obowiązuje płyta pendrive lub CD z jednym nagraniem, opisana (nr startowy), zgodna z
obowiązującymi przepisami (czas trwania, tempo). Płytę CD należy dostarczyć najpóźniej do DJ
(akustyka) na 10 min. przed daną rundą finałową.

4. Warunki uczestnictwa :
• Terminowe przysłanie zgłoszenia udziału na załączonej karcie w nieprzekraczalnym terminie
17 kwietnia 2015r. wraz z potwierdzeniem wpłaty na adres e-mail:
stowarzyszenie@adeem.pl
• Zgłoszenie bez potwierdzonej wpłaty nie będzie przyjete. Brak wpłaty jest jednoznaczny z
nieprzyjeciem zgłoszenia w terminie i koniecznością wniesienia podwójnej opłaty startowej za
każdą konkurencję i kategorię
• Zgłoszenia w terminie 18.04 – 23.04.2015 będą przyjmowane po dokonaniu podwójnej opłaty
startowej.
• Wpłacenie opłaty startowej: 20zł od osoby/za 1 kategorię, (kolejna kategoria 10zł.) Opłatę
należy wpłacić na konto Stowarzyszenie ADeeM, ul. Nadbrzeżna 34, 33-300 Nowy Sącz
BGŻ 81203000451110000003959060.
• Potwierdzenie uczestnictwa w dniu turnieju.
Rejestracji dokonuje przedstawiciel klubu, szkoły, ośrodka kultury.
Nie ma możliwości zgłaszania się indywidualnie. Zawodnicy otrzymują numery startowe.
• Każdy startujący ma obowiązek posiadać dokument ze zdjęciem stwierdzający wiek
zawodnika. Za nieprawidłowe zgłoszenie odpowiada trener lub osoba zgłaszajaca. W
przypadku uzasadnionego protestu nieprawidłowo zgłoszeni uczestnicy zostają
zdyskwalifikowani w danej kategorii i dyscyplinie tanecznej. Wszelkie opłaty nie podlegają
zwrotowi.
• Organizator wysyła potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia drogą e-mail oraz zastrzega sobie
prawo do nie przyjęcia zgłoszenia.
5. Prezentacje odbędą się w dwóch turach :
Eliminacje, – Hip hop, Break Dance
RAMOWY PROGRAM TURNIEJU
08:00 – 08:50 Rejestracja i próba parkietu
09:00 – 16:00 Eliminacje wszystkie kategorie
Gala Finałowa – Hip hop, Break Dance
RAMOWY PROGRAM TURNIEJU
18:00 solo finały/wszystkie kat. wiekowe/
18:30 duety finały/wszystkie kat. wiekowe/
19:00 Mini Formacje/Mini Team finały/wszystkie kat. wiekowe/ 19:30
Formacje/wszystkie kategorie.
Jest to orientacyjny program turnieju. Organizator zastrzega sobie prawo do przyspieszenia
poszczególnych konkurencji lub ich opóźnienia.
Miejscem prezentacji: 
Hala sportowa Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowym Sączu ul. Nadbrzeżna 34.
6. Wszystkie prezentacje konkursowe będą oceniane przez Komisję sędziowską powołaną
przez organizatorów imprezy. Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród nastąpi na zakończenie
turnieju.
Organizator zapewnia:
• Powierzchnię do tańca o wymiarach 14 m x 12 m
• Opiekę medyczną podczas trwania turnieju.
• Dyplomy uczestnictwa dla wszystkich klubów biorących udział w turnieju.
• Madale dla zdobywców I-III miejsca w kat. solo, duet Puchary dla I-III miejsca w kategorii
mini formacji i formacji Nagrody finansowe w kategorii:
Break Dance 3vs3
Hip hop 16+ FORMACJA lub Mini Formacja
Postanowienia ogólne:
• Uczestnicy przyjeżdżają na koszt własny lub instytucji delegującej.
• Organizator nie ubezpiecza uczestników turnieju oraz nie odpowiada za rzeczy pozostawione
w szatniach.
• Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
• Zgłoszenie udziału w turnieju jest wyrażeniem zgody na nieodpłatne wykorzystanie materiałów
przez media i organizatorów (zdjęcia, TV, radio, prasa, Internet, itp.).
• W przypadku zbyt małej ilości uczestników organizator zastrzega sobie prawo łączenia
kategorii.
• Protesty rozpatrywane są przez Sędziego Głównego, Przewodniczącego Komisji Skrutacyjnej,
Kierownika Organizacyjnego. Wszyscy uczestnicy muszą podporządkować się zaleceniom
organizacyjnym, przepisom BHP i PPOŻ.
• Uczestnik ma prawo wycofać się z udziału w Turnieju.
• Bilet wstępu w cenie: Eliminacje=10zł. Gala=20zł.
7. Wszelkich szczegółowych informacji merytorycznych na temat Międzynarodowego Dnia
Tańca 2015 udziela:
Hip hop - Dariusz Migacz tel. 602 270 614, e-mail : adeem@adeem.plwww.adeem.pl
Break Dance – Rafał Słaby BBoy Materek tel 535 768 250 ,e-mail: bboy0322@gmail.com

  • Projekt realizowany przy wsparciu finansowym Miasta Nowego 

regulamin mdt 10th anniversary JSC battle cup 2015 Kliknij Aby Pobrać!

Kategorie:

1 VS 1

3 VS 3

Kids Battle (do 14 roku życia)

Fotwoork Contest 

Jury:

Magda Dziama Zwierzyńska 

 BBoy Chuchu ( Polskee Flavour)

BBoy Meterek ( Jump Step Crew)

Kryteria:

choreografia i technika tańca

ogólny wyraz artystyczny

bogactwo i różnorodność figur tanecznych

rytmiczność i dynamika wykonania ( Flow , Flavour Beat Kiling) 

Nagrody:

B-Boying:

 3vs3
1 miejsce 1000zł
2 miejsce 600zł
3 miejsce 400zł
contesty- nagrody rzeczowe (ciuchy HipoTonia)

Kids Battle (do 14 roku życia) - nagrody rzeczowe (ciuchy HipoTonia )

1vs1 -nagrody rzeczowe (ciuchy HipoTonia )

 


Dje:

Frost

Afterparty:

Club Moto Strefa ul. Jagiellońska 

 Uczestnicy zawodów Free  Start 21 

Start:

8:00

Wjazd:

Startujący 20 zł

Publiczność 10 zł

Zgłoszenia:

Karta zgłoszeń  Kliknij Aby Pobrać!

10th anniversary JSC battle Międzynarodowy Dzień Tańca
  • Dodał: bboymeterek
  • Zakceptowany: 31.03.15
  • Ostatnie zmiany: 19.04.15


© 2001 - 2024 Break.pl - Prawdziwa strona Hip-Hop'u! Zgłoś błąd | Początek strony